Gå til innhold

Billigspill til Wii

Gromle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har ikke nintendo noen form platinum eller noe sånt til spilla sine? Synes wii-spillene jevnt over er ett par 100lapper dyrer enn spill til andre konsoller\pc. Hva kommer det av?

De skal da være billigere enn Ps3/360? I snitt i alle fall? Hvis du betaler mer enn 450kr for et spill, så bør du lete etter et nytt sted å kjøpe det. Har fått alt jeg har vært interressert i, til under den prisen.

Lenke til kommentar

Wii-spill skulle være billigere enn andre konsollspill, det har jo vært litt av salgsargumentet til nintendo. Men ser at de fleste spillsjapper overpriser spilla, og i mange tilfeller er de dyrere enn X360/PS3. Elkjøp er jo den aller verste kjeden, rett etter spaceworld (min erfaring i alle fall).

Lenke til kommentar
Har ikke nintendo noen form platinum eller noe sånt til spilla sine? Synes wii-spillene jevnt over er ett par 100lapper dyrer enn spill til andre konsoller\pc. Hva kommer det av?

De skal da være billigere enn Ps3/360? I snitt i alle fall? Hvis du betaler mer enn 450kr for et spill, så bør du lete etter et nytt sted å kjøpe det. Har fått alt jeg har vært interressert i, til under den prisen.

Hvor finner du de til den prisen? De fleste sjapper her i Tromsø selger dem til 500kr++.

Lenke til kommentar

Hvor finner du de til den prisen? De fleste sjapper her i Tromsø selger dem til 500kr++.

noen tips:

I butikk er ofte platekompaniet billige. Ellers bruker jeg nettet mye. Det gjelder også å ha øynene åpne for gode tilbud. Galxaxy til 400kr på platekompaniet før jul f.eks.

Spill som ikke er så populære/dyre/nye kan finnes på engelske nettbutikker til under 200 norske, altså de kan kjøpes uten å måtte betale noe ekstra (sånn jeg skaffet meg Endless Ocean og Mercury Revolutions). Skal jeg ut å reise, så venter jeg med å kjøpe spill til da, siden alt er billigere ute i Europa.

Lenke til kommentar

CDON.com har tilbud på Call of duty 3 og Rayman Raving Rabbids til 149kr hver. CDON tar kun 30kr i frakt uansett hvor mye du kjøper. Absoluttspill.no har noen spill til rundt 400kr (f.eks Metroid Prime 3), og der er det også kun 30kr for frakten uansett hvor mye du kjøper. Ellers kan du se hos zaior.no.

Endret av Kake24
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
ok fordi playx.no må du betale toll for over 200 kroner.

Feil.

PlayX.no:

Fraktpriser - Priser

Alle våre priser er inklusive moms og andre avgifter. Det vil aldri forekomme ekstra avgifter i form av toll eller moms. Portoen er kun kr. 59,- pr. ordre, uansett antall varer i ordren eller om den deles opp i flere forsendelser. Det lønner seg altså å bestille flere varer samtidig. Varene sendes rett hjem til din postkasse. Større bestillinger henter du på nærmeste postkontor.

Lenke til kommentar

Å kjøpe spill på nett er ofte billigere enn å kjøpe spill i butikk. Av norske nettbutikker er cdon.no, platekompaniet.no og zailor.no billige. Finner nye spill til 400 kr, og ofte eldre spill til 200 kr der. I vanlig butikk er vanligvis alle spillene, uansett om de er nye eller gamle, satt til samme pris.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Tips: Amazon.co.uk får du noen gode spill til under tollgrensen nå. Har kjøpt Metroid Prime 3 og Boom Blox til 17 pund stykket (pluss frakt, så blir det 22 pund). Ghost Squad, HOTD2/3 og RRR2 er andre spill som er under grensen. Løp og kjøp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...