Gå til innhold

Sony Ericsson W380i, noe å satse på?

Kanius

Anbefalte innlegg

Vurderer sterkt å kjøpe meg Sony Ericsson W380i når den kommer ut, men noen sier at den ikke kommer til å være noe tess, mens andre sier at den kommer til å være utrolig bra for en så billig telefon. Jeg har egentlig bare tenkt meg en billig telefon å bytte ut med min gamle Nokia 5500 sport, men vil helst ikke nedgradere meg (om det er mulig...).

Noen som vet om den kommer til å bli brukbar?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vurderer sterkt å kjøpe meg Sony Ericsson W380i når den kommer ut, men noen sier at den ikke kommer til å være noe tess, mens andre sier at den kommer til å være utrolig bra for en så billig telefon. Jeg har egentlig bare tenkt meg en billig telefon å bytte ut med min gamle Nokia 5500 sport, men vil helst ikke nedgradere meg (om det er mulig...).

Noen som vet om den kommer til å bli brukbar?

Det vil tiden vise.

Jeg synes den ser veldig stilig ut, og har det som forventes i en mobil i W-serien, samt at den har noen kuule funksjoner. Det er stor forskjell fra 5500 Sport, som er en smarttelefon.

Om kameraglasset sitter utsatt til på 550, sitter i ordets sanne forstand utsatt til på W380. Det stikker til og med litt ut, bedømt ut fra bildene.

I ukene etter lansering begynner det nok å komme tester av telefonen, hvis du ikke må ha den med en gang den kommer i butikkhyllene, da.

Lenke til kommentar
Skulle gjerne ha kjøpt meg en skikkelig kameratelefon ja, men lommeboka mi rekker ikke så langt :p

Forresten, asbjohor: Du tar av i forumet her ser jeg? :p

asbjohor.jpg

Hvis du går for S500i evt W580i får du et bedre kamera enn i W380i, og til nesten samme pris. Men: uansett er det ingen kameramobiler som kan måle seg med et ordentlig fotapparat (se på størrelsen på linsa). Vent til w380i er tilgjengelig i butikkene og prøv den. Hvis du liker den bør du vente noen måneder og la prisen synke litt før du kjøper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...