Penetal Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Hei der alle sammen. Jeg har en zepto znote 6615wd og har et noe merklig problem. Jeg bruker docing og har en acer al2016w koblet inn. men plutselig sluttet den å vise noe bilde og nvidia ser ut til å tro at jeg har en CRT skjerm koblet inn enten LCD skjermen min er koblet i eller ikke. Problemet må ligge dypere enn oprativsystemet ettersom at skjermen ikke engang viser bios load eller noe som helst. Den oppdager singnal men viser bare sort. All hjelp tas i mot med stor takknemlighet ettersom dette er et meget irriterende problem. Hvis noen vet hvordan jeg kan finne ut hva problemet er, eller vil hjelpe meg å komme videre i dette noe mystiske problemet (for meg). Hver minste tanke rundt tema er velkommen! takk takk alle sammen Edit: Skjermen funker nå som den skal, virket som jeg måtte koble den i da systemet krasjet, skru av PC-en ved å holde inn av knappen i 4 sekunder ++ og koble ut skjermen før jeg skrudde på laptopen igjen. Endret 4. februar 2008 av Penetal Lenke til kommentar
Penetal Skrevet 7. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2008 Flott... har fått samme problem igjen, men klarer ikke få PC-en til å fryse... Kunne VIRKELIG trengt litt hjelp her! noen som vil hjelpe meg med en begynnelse kanskje? et analyse program eller noe? Jeg er helt blank! og blir mer og mer frustrert hver dag over at jeg ikke kan få bruke en ordentlig skjerm og må sitte forran den elendige saken på laptopen med farger fra helvette... Jeg setter enorm pris på hjelp her! Takk takk... Lenke til kommentar
Penetal Skrevet 8. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2008 Tenkte jeg skulle legge til at jeg nå har resatt BIOS, og nedgradert BOIS og formatert og installert windows på nytt og fortsatt er problemet her. Hvis det er èn tynn liten sjanse for at du kan muligens kanskje helpe litt til å få meg now sted videre ville jeg satt pris på alt du har å si på saken... Lenke til kommentar
Chris__ Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Jeg hadde ett tilnærmet likt problem en gang å da gikk jeg inn å skrudde ned Hz'en fra 100 til 60. Hjalp hvertfall for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå