Whackedorange Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Er noe platinum spill som jeg godt tenkt meg å spille siden det ikke er noe forskjell på dette og førsteversjonen så mitt spørsmål er som følger. Er det noen som vet når Final Fantasy XII og God Of War 2 kommer som platimum titler ? Endret 3. februar 2008 av Whackedorange Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Kjøpte Final Fantasy XII til 249 kr på statoil av alle plasser. Og dette var ikke platinum utgaven, men orginal coveret. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 Fant ut att begge to er på Platimum og skal nok handle disse imorgen, bare håper att begge vill virke på PS3 da PS2 og en del spill ble brukt som byttemiddel mot PS3. Jepp er 60 gb jeg har. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 God of War 2 fungere supert. Ser mye bedre ut oppskalert også. Final Fantasy XII har jeg ennå ikke prøvd, men det fungerer godt etter det jeg har hørt/lest. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 Herlig blir en saftig oppvarming til både GOW 3 og FFXIII som kommer snart eksklusivt til ps3, gleder meg allrede. Er to titler som jeg har sikla på etter att jeg fikk PS3 Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Har begge på platinum selv... Når vi er inne på platinum, noen som vet om en liste over alle spill som har gått platinum ? kanskje jeg kunne funnet litt inspirasjon til hva jeg må kjøpe Liste over 162 Platinum titler fant visst selv for de som måtte være interessert! Endret 3. februar 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 Har begge på platinum selv... Når vi er inne på platinum, noen som vet om en liste over alle spill som har gått platinum ? kanskje jeg kunne funnet litt inspirasjon til hva jeg må kjøpe spiller du de på PS3 eller PS2 ? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Spiller dem på ps3.. aldri hatt ps2 Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Kjøpte meg Final Fantasy XII platinum på lørdag til 199,-. Knakandes bra spill. Lenke til kommentar
tanngarden Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Kjøpte meg Final Fantasy XII platinum på lørdag til 199,-. Knakandes bra spill. noen som kan si meg hva som er spesielt med platinium? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 platinum vil bare si at det har solgt så og så mye eller noe sånt.. m,å liksom gjøre seg fortjent til tittelen "platinum".. selv om jeg tror det er mye pisspreik.. Det som hvertfall ER sikkert er at platinum spill selges for cirka 200kroner noe som er nice.. til fortere et spill går platinum til kjappere får du det billig Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Et spill går platinum i europa hvis det selger 600k kopier. og ca et år etter blir det solgt i en platinum utgave, der prisen er mye billigere=) i usa heter det Greatest hits istedenfor=) det er liksom the best of the best av det playstation har å by på=) Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Et spill går platinum i europa hvis det selger 600k kopier. og ca et år etter blir det solgt i en platinum utgave, der prisen er mye billigere=) i usa heter det Greatest hits istedenfor=) det er liksom the best of the best av det playstation har å by på=) PS2-spill trenger ikke selge 600.000 eksemplarer for å bli gitt ut som platinum-spill http://en.wikipedia.org/wiki/Platinum_range Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Ps2 spill trenger heller ikke koste 300kr Lenke til kommentar
henky Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 ttror jeg leste en plass at gow2 solgte til platinum. fortjener dobbel platinum spør du meg;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå