olemsand Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Hey! Lurer på om noen vet hvor jeg kan kjøpe støtfanger fremme til mine Mercedes Benz CLK 200 fra 1999 ? Bilen har W208 karroseri. Har fått noen sår fremme på min. Kunne også vært aktuelt å fått på styling istedenfor. Norske å utenlandske sider på nettet om det er brukt eller nytt gjør ingenting, Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt slikt? Google har ikke vært min venn på jakt etter dette, er ikke å finne, ingen leverer til CLK. Endret 9. februar 2008 av OleMarkus Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Antagelig er det lettest å få tak i dette hos en Mercedes-forhandler, men du skal ikke se bort i fra at det står noen slike på div. huggere rundt omkring i landet! NBF Bildeler har kanskje noe til deg! Lenke til kommentar
olemsand Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 Takk ! Fant 2 fangerer på den siden, men de var uten lister, å jeg trenger lister.. De koster 2000 kr hoss orginal mercedes forhandler, galskap! Fikk tilbud om en facelift, noen som vet hvordan den ser ut ? Er det stor forskjell fra Amg ? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Antar facelift er den nyeste versjonen før de endret designet, antageligvis mot slutten av 1999, eller starten av 2000? Jeg er ikke så god på Mercedes... Derimot er det nok litt anderledes fra AMG! Lenke til kommentar
olemsand Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 Noen som klarer å finne bilde av en W208 med facelift? finner ingen bilder jeg.. Lurer på om jeg bare skal gå for den, for jeg må ha ny fanger uansett.. Liker bare ikke å kjøpe den usett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå