Gå til innhold

Vanskelig å finne BH i str DD


Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om noen bra butikker som har BH'er i str DD?

Jeg bor i en liten by med lindex og cubus, og derfor finner jeg INGEN BH'er her. Noen som vet om noen bra nettbutikker som selger bh'er i den str? Som helst ikke er så dyre da.. :(

 

Og HVORFOR ser alle bh'er over str C ut som noe bestemora mi ville brukt? De er rett og slett stygge!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjenner til problemet... Bruker selv D, og det er vanskelig å finne i forhold til A-C. Pluss at alle de fine BH-ene bare går opp til C. Tror det er fordi push-up-bher bare går opp til C, og det er disse det er mest av. Teit system.

 

Men jeg bruker i alle fall å finne en del BHer på Lindex, har du sett ordentlig etter, de bruker å ha en del ok i strD, så da tror jeg nok det fins i DD og. Lykke til med letinga iallfall :)

Lenke til kommentar

Jeg var innom lindex å så igår, og der var bare en i min str. En som liksom ikke var "slapp" i cup'en, og som ikke hadde stort innlegg (trenger man egentlig det når man har str DD? :thumbdown: ) også er det litt unødvendig med masse blonder og sånn rundt hele, jeg liker liksom helt vanlige uten noe dill på, men finner ikke noe særlig.. :(

Lenke til kommentar

Er det en Change-butikk i nærheten? Evt. La Senza?

 

Figleaves (http://www.figleaves.com/uk/) har mye fint, også i str 70DD. Jeg liker merket Freya, og bruker omtrent samme størrelse som deg.

 

Triumph har en del bh'er i din størrelse, men spørs om du finner det i dine lokale butikker. Du kan jo sjekke om de kan ta inn noen, for denne størrelsen er ikke så "rar" egentlig. Det er bare noe innkjøperne og jenter som ikke har fått tilpasset bh-størrelsen tror. :( kjøpte en av typen Famous Curves før jul. Denne går faktisk til 70F eller G, og er ganske moderne.

http://www.triumph.com/no/

 

Alternativt kan du sjekke ut lokale ordentlige undertøysbutikker. Der er gjerne bh'ene dyrere, men holder vanligvis også mye lenger enn det du får kjøpt på f.eks. H&M. (Ikke det at de har denne størrelsen.)

Lenke til kommentar

Bruker selv 75D og det er ingen lett jobb å finne pene bh'er i den størrelsen heller. Du kunne jo hørt med de som jobber på f.eks Cubus om de kunne bestilt inn BH'er i din størrelse, eller tipse om å kjøpe inn bH'er som passer for dem som ikke bruker A,B,C (som jeg tror de fleste bruker).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...