BMP Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Har et Kandalf med to 80 mm orginalvifter. Den ene bråker mer enn traktoren til morfor på 70-tallet. Så spørsmålet er om dere vet om noen vifter som ALDRI bråker. Verdens mest stillegående vifter. Trenger et par 80mm og et par 120 mm. Lenke til kommentar
Stoneheart Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hai Mist sine vifter er billige og "lydløse". Har begge typene selv og er veldig fornøyd. Mvh Stoneheart Lenke til kommentar
BMP Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 Er det LEDs i dxe fleste viftene til MIST? Har i utgangspunktet ikke så lyst på ledvifter da det intr. meg midt oppe i rævv...... Lenke til kommentar
Stoneheart Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Er det LEDs i dxe fleste viftene til MIST? Har i utgangspunktet ikke så lyst på ledvifter da det intr. meg midt oppe i rævv...... Enig med deg der BMP... Men du får også Mistviftene uten ludderbelysning :!: Lenke til kommentar
BMP Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 Er det LEDs i dxe fleste viftene til MIST? Har i utgangspunktet ikke så lyst på ledvifter da det intr. meg midt oppe i rævv...... Enig med deg der BMP... Men du får også Mistviftene uten ludderbelysning :!: hehe.. du kan få sagt det du ja! Gudd, da blir det Mistvifter på meg.. Lenke til kommentar
Philophobe Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Du kan jo prøve denne enkle modden for å sette ned spenningen på de viftene du allerede har i kabinettet. Jeg gjorde det på 80mm viftene i den gamle maskinen min og de ble musestille etterpå. Ulempen er at de nå flytter omtrent like mye luft som moder theresa på dødsleiet Endret 3. februar 2008 av Philophobe Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Scythe SlipStream er de mest stilelgående viftene du får tak i, som er 120mm.. Hvis du kan få tak i dem Hvis ikke, anbefaler jeg noen noctua nf-s12 800rpm Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Scythe Slipstream bråker mer enn S-FLEX på samme turtall, men dytter samtidig vesentlig mer luft, så man kan kjøre de på lavere turtall, noe som ikke er så dumt. Det er dog vanskelig å få tak i disse nå... Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 De er drittbillige hvis man flyr dem fra USA eller noe (hvis man finner noen som shipper til Norge). Bråker Slipstream mer? Jeg trodde de burde være stillere på samme turtall, egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå