OldHabitsDieHard Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hei Jeg prøver å installere et spill som er en .uif fil. Jeg bruker magicISO, fordi daemontools ikke virket. Men når jeg prøver å mounte filen med magicISO, så åpner den bare filen og det blir helt umulig å kjøre og installere spillet. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
OldHabitsDieHard Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 Mye hjelp å få her ja Lenke til kommentar
OldHabitsDieHard Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 Kjempe effektivt forum ser jeg Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Ut fra hvordan du har opptrådt hittil tviler jeg på om det er noen hensikt i å forsøke å oppdra deg men: Tror du det sitter tusenvis av mennesker her og bare venter på å svare på absolutt alle spørsmål innen to minutter? Det er ikke sånn det fungerer. Får du svar ikke skyldes det som regel en av fire ting: - Du har ikke forklart godt nok hva problemet er og hvilke løsninger du har prøvd. - Du har ikke ventet til noen som vet svaret har rukket å lese posten din og formulert et godt svar. - Svaret er så opplagt at du kunne funnet det ut på tre sekunder med google og litt egeninnsats. - Du opptrer på en måte som gjør at ingen gidder å bruke tid på å hjelpe deg. I dette tilfellet er det vel det siste som passer best. Lenke til kommentar
OldHabitsDieHard Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Fikk ikke svar før heller så du kan utelukke det siste punktet. Trodde dette var et bra hjelpeforum jeg, men nei... Får vel prøve et bedre et. Og det blir vel ikke vanskelig. Dessuten gikk det 20 min, ikke 2. Endret 4. februar 2008 av OldHabitsDieHard Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Da fikk jeg bekreftet at det ikke var noen hensikt i å forsøke å oppdra deg. Lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå