Gå til innhold

Hva er det beste shareware-spillet du har spilt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
NetHack/Rogue, fremdeles et av de beste RPG's jeg har spillt på data.

 

Tok en titt på begge spillene. Skulle egentlig ønske at jeg var av en litt eldre generasjon, og dermed kunne ha glede av slike spill. Prøvde å ha det gøy, men klarte det ikke. Morrowind, NWN eller til og med et rollespill fra 1993/94 kan jeg ha mye gøy med, men fantasiverdener som består av "#", "?", ":" eller "_" istedenfor fin grafikk og realistiske animasjoner, orker jeg ikke. :)

Lenke til kommentar
Hei!

Jeg har fått tak i DSJ(demoversjon).

HAr noen godhjertede mennesker mulighet til å gi meg reg. kode eller en måte jeg kan unlocke alle bakkene?  

:woot:

 

Den skulle jeg også gjerne hatt! :D Tviler likevel på at noen vil gi den til oss lissom-skihoppere som ikke betaler ukjente finner 60 NOK for et spill som tross alt ikke er sååå bra. Røp registreringskoden og føl Jussis vrede!

 

Jeg ser forresten at INGEN har nevnt The Rage her. HVA ER DET FOR NOE?! Se og kom dere inn på gamesdomain.com og last det ned! :yes: Linken er nedenfor.

 

http://www.gamesdomain.com/directd/2746.html

Lenke til kommentar
Det har nok blitt en del forbedringer.Jeg har version 05.08.Mye bedre enn 04.9!Men du kan fortsatt ikke kjøre så veldig fort på Norge banen men spillet skal være realistisk.Det er litt usannsynlig hvis du skal kjøre i 200 på slitene veier i norge.

 

På Nurnbergring kan du gi på en del...Men dette spillet må du bruke ratt og pedaler på for og få skikkelig styring!

 

Hvor fant du versjon 05.08? Er du sikker på at det ikke er betaen? Her leta etter det en stund og fant bare betaer. Fortell hvor du fant versjon 05.80.

 

Lasta ned Liero i går, var drit tøft. Synd at jeg ikke får det inn på windows xp pro. Heldigvis har vi en gammel maskin med windows 95. Hvis noen vet hvordan man får inn gamle dos-spill så rop ut.

Lenke til kommentar
Hvor fant du versjon 05.08? Er du sikker på at det ikke er betaen? Her leta etter det en stund og fant bare betaer. Fortell hvor du fant versjon 05.80.

 

Lasta ned Liero i går, var drit tøft. Synd at jeg ikke får det inn på windows xp pro. Heldigvis har vi en gammel maskin med windows 95. Hvis noen vet hvordan man får inn gamle dos-spill så rop ut.

 

Funker det ikke å legge inn DOS fra en diskett og når man da booter maskinen så kan man velge hvilket operativsystem man skal bruke? Ikke det at DOS er noe spesielt bra, men du kan spille tette kuuuuuule spill :p;)

Lenke til kommentar

Royzer skrev:

Hvor fant du versjon 05.08? Er du sikker på at det ikke er betaen? Her leta etter det en stund og fant bare betaer. Fortell hvor du fant versjon 05.80.

 

 

Jeg surfa litt innom noen sider som har add-on ting til Racer. Lasta ned versjon 05.07 også en patch så den blir versjon 05.08.

Tror kansje det er en beta men den er stabil. Blir bare kastet ut av spillet noen ganger når jeg taker med bilen. Men det skjer ikke så ofte da :wink:

Den er bedre enn 04.9 i hvertfall.

Lenke til kommentar

Er enig med de første her, Deluxe Ski Jump knuser de fleste kneskåler! Husker fra min tid ved NITH (den gang DPH) med mesterskap i auditoriumet med Deluxe Ski Jump på lerrete... aaah det var tider! Uansett, sykt bra spill!

 

...og tusen takk for linken til enagy.com har letet sykt lenge etter det spillet!

 

:woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...