Dr3as Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Racer på www.racer.nl er gratis og VELDIG bra.. prøv det gjerne ut.. også den norske banen som ligger på racer-extreme.com eller no[/url] Lenke til kommentar
el_krapyl Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Doom er vel strengt tatt abandonware, ikke shareware.. Kan ikke komme på noe særlig shareware som virkelig ga et inntrykk, men Tyrian var veldig kult, og Darklands var et ufattelig bra RPG fra 92! Usannsynlig bra gjennomført og kult til å være såpass gammelt Lenke til kommentar
proturbo Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Rart at ingen har nevnt Elastomania. Det har jeg brukt mange, mange timer på, og bruker det fortsatt Lenke til kommentar
tåa Skrevet 18. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2003 Dink Smallwood. Det er et slags stilig eventyrspill, som sikkert er freeware nå. Ikke vet jeg, men spillet var hvertfall veldig morsomt. Det hadde jeg, men ga opp ganske fort. Kunne ikke fatte hvordan man slipper forbi han mannen som står ved brua tidlig i spillet! Det var sikkert en veldig enkel løsning, men spillet var ikke så gøy uansett. Litt dustete å måtte slå alle de små irriterende "billene" som hadde rota i åkeren til den mannen. Men det var gøy å drepe anda til den gamle dama mens hun så på! Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Soldat YeaH! Soldat! Beste MP spillet! Eier CS i gameplay og grafikk! Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 doom og raptor/tyrian (finfine sett-ovenifra fly/romskip med store kanoner-spill) digger de jeg også, men soldat, tapan kaikki, liero og ports of calls scorer jo og høyt. Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Jones in the fast lane! ultimate vorspiel moro eller var det abandonware kanskje? Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Jones in the fast lane! ultimate vorspiel moro eller var det abandonware kanskje? Det spillet er genialt! Vet du hvor jeg kan finne det ? Lenke til kommentar
mbst Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Hvor finner jeg dette Soldat? Har hørt om det fra tid til annen, lyst til å se hva det er for noe.. Oppdatert rett etterpå -- Jo nå tror jeg jeg fant noe her .. http://www.soldat.prv.pl er det dette? Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 De shareware spillene som jeg har hatt mest moro med (som jeg kommer på akkurat nå) er Doom, Elasto Mania, Commander Keen 4, Police Quest 1, Cosmo's Cosmic Adventures, Secret Agent,Crystal Caves og Death Rally (helt genialt "se-ovenifra" bilspill). Liker spesielt Apogee shareware spillene fra "gamledager" 386`en vår fra 1990 har hele 420MB harddisken sin stappfull med gamle, kule spill. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Liero, ElastoMania og Dink Smallwood. Ok, Liero er favoritten. Kun 2 player. Har du 3 (eller ferre eller flere) gamle PC'er stående? Da kan du få oppleve ditt livs morsomste natt! Jeg kan sitte å spille dette spillet i lange evigheter med en eller annen kamerat. Tonnevis med våpen og noen geniale instillinger man kan ha det gøy med. For dere som ikke kjenner til spillet: Etter utseendet ligner det på Worms (mye dårligere grafikk), men utvikleren har ikke gjort samme tabbe som folka bak Worms, han drita langt i rundebasert. Her er det full fart hele tida. Et tips for mer morro på Liero-partiet (hvis det blir noe): Når klokka er nådd tolv, eller når alle har hatt et gjesp hver. Gjør følgende: Gå til "options", sett "blood" på fullt, men viktigst av alt: sett "loadingtime" til maks. Det vil si at f.eks. en "Big Nuke", som vanligvis tar mange sekunder å lade om, nå tar null tid. Det er ekstremt morsomt, selv om du blir lei etter en halv time. Garantert latterkrampe! Prøv Liero. Genialt spill. Lenke til kommentar
henrikgr Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Racer på www.racer.nl er gratis og VELDIG bra.. prøv det gjerne ut.. også den norske banen som ligger på racer-extreme.com eller no[/url] Racer er the best!Hvis du liker realistiske bilspill..Spillet er lagt opp slik at du skal laste ned de bilene og banene du vil ha.Masse råe biler å få tak i og Norge banen er den beste for da slipper du å kjøre på en racerbane hele tiden... Lenke til kommentar
zaico Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 hmmz.. deluxe ski jump er da bra, men va med turbo raketti, kongespill.. Men det aller beste er helt klart et spill jeg ikke husker navnet på, det var på ps2 og var klin likt kick off 2 Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Må nok være de gamle spillene som DOOM, HEXEN, DUKE NUKEM 3D og alle de fra den tiden. Fy f*en de kunne gi ut demoer på den tiden ja. Du fikk jo en hel episode og kunne vare lenge. Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Prøv Liero. Genialt spill. Amen, amen og atter amen Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Doom er vel strengt tatt abandonware, ikke shareware.. Doom1 var ihvertfall shareware når det kom ut, så jeg vil si at det er shareware. AtW Lenke til kommentar
mbst Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Racer på www.racer.nl er gratis og VELDIG bra.. prøv det gjerne ut.. også den norske banen som ligger på racer-extreme.com eller no[/url] Racer er the best!Hvis du liker realistiske bilspill..Spillet er lagt opp slik at du skal laste ned de bilene og banene du vil ha.Masse råe biler å få tak i og Norge banen er den beste for da slipper du å kjøre på en racerbane hele tiden... Spilte racer for et par måneder siden. Det svarte ikke helt til de høye forventningene.. testet den banen fra Norge med Nissanen. Man kunne jo ikke kjøre fort, for da gikk det rett i grøfta med en gang.. Så da lurer jeg på om det har kommet noen forbedringer i det siste. Lenke til kommentar
henrikgr Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Det har nok blitt en del forbedringer.Jeg har version 05.08.Mye bedre enn 04.9!Men du kan fortsatt ikke kjøre så veldig fort på Norge banen men spillet skal være realistisk.Det er litt usannsynlig hvis du skal kjøre i 200 på slitene veier i norge. På Nurnbergring kan du gi på en del...Men dette spillet må du bruke ratt og pedaler på for og få skikkelig styring! Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Doom er vel strengt tatt abandonware, ikke shareware. Doom selges fortsatt på webshopen til www.idsoftware.com, så det er ikke abandonware Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå