Gå til innhold

Eg meiner førarkort-lappen bør bli utsatt for gutar til ein er 25

Anbefalte innlegg

I dag klipte eg i stykkjer moped og traktor-førarkorta mine!!! eg har funne ut eg ikkje er flink eller moden nok til å køyre, og det veit eg at eg ikkje er åleine om! Ser på statistikkar så er gutar mellom 18-24 dei som er involvert i flest bilulukker! og difor meiner eg at det ikje bør vere låv å ta førarkortet før ein er 25 år. det vil redde mange liv!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

alltid koseleg med gutar som er verdas beste sjåførar og som sett sitt og andres liv i fare :)

Nei, eg trur ikkje eg vil angre på at eg i tilleg til å vere mann nok til å innrømme at eg er ein dårleg sjåfør ,så satsar eg på kollektiv trafikk og sparar miljøet. Mhm, for ein idiot eg er

Lenke til kommentar

rampage: før i tio turte eg ikkje seie meiningane mine, det vil seie at eg er meir seriøs no.

Sangesland: hadde det vore opp til meg, så ja, ville eg forbudt all privat bilkøyring, men å utsettje lappen er vel eitt meir realistisk mål.

Det er jo nesten berre unge gutar som er i trafikkulykkjer, kvifor skulle det gå utover jenter ( som eg meiner lappen burde blitt utsatt til dei er 21 på), at gutar krasjar overalt.

likferd: det er ikkje poenget, poenget er at gutar mellom 18-24 trur dei er verdas beste sjåførar og kjørar som noken galne, når dei er 25 har dei modna litt meir.

Eg tykkjer det er urovekkjande at folk trur eg køddar når eg kjem med dette forslaget. eitt forslag som kan redde mange liv!

Eg er dessutan ikkje den einaste som meiner det, eg hugsar eg såg ein debatt på tv2 tabloid om nesten det same, berre då var det å utsjette det til ein var 20 eller noke.

er det verkelg berre meg som meiner at førarkortet burde blitt utsatt?? (viss det skjer, er eg jo klar over at det kjem til å skje med begge kjønn likt, men eg meiner det er feigt det går utover jentene som ikkje køyrer som noken idiotar slik som mange gutar) . eg har fotsatt til gode å møte ein 18-24 år gamal mann som ikkje køyrar som eit villsvin som det berre er flaks ikkje har skada seg sjøvle eller andre

Lenke til kommentar

Sikkert feigt for dei 5 % som ikkje køyrer som idiotar ja, men som eg sa, så er vel det at berre gutane skal få det utsatt til dei er 25 urealistisk. Og når ein fyrst skal ta lappen, meiner eg det burde vert mykje vanskelegare, og STRENGARe kriertiar, strengare opkøyring, og vanskelegare teori. Dessutan burde alle fått ein innføring som gjor at dei vart skramde (sånn fått vete masse om trafikulukkjer og sånn)

Eg tykkjar det er skramande, korlegis folk berre avfeiar dette menneskjereddande forslaget med å le, og påstå at eg er troll. Eg vert provosert.

Lenke til kommentar

Hvis man hadde utatt førerkortet til man var 25 ville det ikke ha gitt bedre sjofører pga at de ville fortatt ha manglet det vesentlige, erfaring. Bare fordi at du er dårlig til å kjøre moped og traktor trenger ikke å ramme alle de som faktisk kan kjøre bil. Det blir akkurat som at det blir forbudt med våpen pga en eller annen tosk bruker det til å drepe et menneske istedenfor å jakte på dyr.

Lenke til kommentar

Runarbs: Dårleg eksempel. Eg meiner våpen burde vert ulovleg, me har slakteriar kva skal me med jakt-våpen som folk i tilleg kan bruka til verre ting (sjølv om jakt er ein ille ting i seg sjølve, more seg på eit anna livs bekostning).

Lenke til kommentar

Alle som er kommet forbi de "kritiske" tidlige 20-årene vet at man ikke tenker på konsekvenser når man er så ung.. Forskning viser at hjernen ikke er ferdig utviklet før 23-25 år.. Jeg kan kun snakke for meg selv og alle jeg kjenner, absolutt alle sammen faktisk.. Det er nesten uten unntak så kjører gutter i alderen 18-20 år helt jævlig, og tar lite hensyn til omverdenen.

Så konklusjonen blir; hvor bra du kjører har noe med erfaring ja, men mest med hvor forsiktig du er i trafikken.

Lenke til kommentar

Ok, men hvorfor ta unge gutter, når kvinner over 65 har nesten like mange ulykker i forhold til kjørte kilometer?

Dessuten er sjansen for ulykker redusert med 60-70% når man har hatt lappen i 10mnd i forhold til en som har hatt lappen i 2mnd.

I Sverige er øvelseskjøring mer utbredt enn i Norge, der fikk man også en merkbar reduksjon i ulykker for ferske sjåfører når man reduserte øvelseskjøringsalder fra 17 til 16år. Flere timer til opplæring vil være en bedre vei å gå framfor å kneble folk på måten du ønsker.

Redusert fartsgrense i byer vil også gi lavere ulykkestall, men det må også etterfølges av fartsnedsettende tiltak, som fotobokser / fartshumper. 50-60 steder hvor folk også vil bruke vegbanen er for høyt.

Menn har generelt mer ulykker enn kvinner fram til de er 24-25år. Hvorfor ikke la dem først få lappen når de er 30 når du først er i gang? Også kan du ta lappen fra kvinner når de er 65, statistikken tilsier jo det..

Ulykkesgrafer i forhold til alder. Heltrukken er med erfaring.

67408.gif

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...