Thiazi Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 SMCBR14UP ruteren har jeg koblet til skriveren via usb inngangen. Det står USB ready på rutersetup sida, men finner ikke skriveren som er en HP Photosmart 7850 Ruteren Lenke til kommentar
agvg Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Vil tro du må sette den opp manuellt via IP. Du må legge til en TCP/IP-printerport i printeroppsettet. Lenke til kommentar
Thiazi Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Hvordan kan jeg gjøre dette i Vista? Den står ikke som klient på ruteren heller. Finner ikke noen TCP/IP porter når jeg legger til printer. Endret 3. februar 2008 av Veggedyr Lenke til kommentar
Thiazi Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Skal ikke skriveren vises på detverksteder når den er koblet til routeren via USB? Altså finner ikke skriveren med USB print server port. Vær så snill å hjelp, river av meg håret snart! * Løst Brukte LPUSB som Queue Name på LPR setting på port settings og skrev ipn til ruteren i vista og LPR byte counting satt på. På PCn med XP var det enklere. Der valgte jeg PRT Mate som er en forhåndsdefinert port og valgte USB som interface. Endret 4. februar 2008 av Veggedyr Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Saken er løst, og/-eller trådstarter har bedt om stenging. Ønskes saken gjenoptatt kan dette innlegget rapportères, og tråden vil bli vurdert gjenåpnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg