Sladre Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hei, jeg finner ikke itunes til windows XP64. jeg får installert den vanelige og bruke den, men får da alltid en feilmelding med oppstarten. kan noen gi en link til Itunes til windows XP 64? Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Den støtter ikke 64bit XP, bare 64bit Vista dessverre Lenke til kommentar
Sladre Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 Den støtter ikke 64bit XP, bare 64bit Vista dessverre tuller du eller? faen ikke vits for meg å kjøpe ipod da! Lenke til kommentar
KapteinRødskjegg Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 bruk winamp? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Du er på ingen som måte avhengig av iTunes for å overføre sanger til en iPod, det finnes mange gode alternativer som etter min mening også er betraktelig bedre enn iTunes. Personlig foretrekker jeg MediaMonkey. Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Du er på ingen som måte avhengig av iTunes for å overføre sanger til en iPod, det finnes mange gode alternativer som etter min mening også er betraktelig bedre enn iTunes. Personlig foretrekker jeg MediaMonkey. Jeg har XP 64bit og lastet bare ned 32bit versjonen så kjørte det helt smooth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå