PuppetMastern Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Etter mange mange frustrerende dager har jeg valgt og gi opp hele forsøket på og få til det trådløse nettet her jeg bor. Spørsmålet mitt nå er hva slags kabel jeg burde gå til innkjøp av for å koble rett fra vegguttak til nettverkskort som er integrert i hovedkort på stasjonær PC-en min? Og det bør vel nevnes at det er sånn ca 15-20 meter fra vegguttak til der PC-en står. Det er svært viktig at det ikke blir noe tap i hastighet eller stabilitet, da jeg spiller mye spill og lignende og ikke vil ha mye lagg eller disconnects. Ville det fungere med denne kabelen f.eks? http://www.datakjeden.no/vareinfo.asp?bID=...r=&sm=10188 Takk for alle svar! Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Ikke mye fare for signal tap om det er snakk om bare 20 meter Lenke til kommentar
PuppetMastern Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 Ikke mye fare for signal tap om det er snakk om bare 20 meter Ok! Men da skulle det vel ikke være noe problem da, takk for svar Sjokoladekake. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Den du har linket til er en krysset kabel, det trenger du normalt ikke. Lenke til kommentar
mr_trout Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Som agvg sier, er det ingen vits i å bruke krysset kabel. Dersom du ikke har Gbkort vil du kanskje ikke en gang få sendt data. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Det heter Hvilken kabel IKKE Hvordan kabel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå