arebareare Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hei godtfolk Jeg har en Panasonic CQ-C7303N bilstereo. Som jeg er meget fornøyd med! Har funnet ut at det går ann å laste egene bilder til displayet. Slik at det ikke står "Welcome" når jeg slår på men "Audi" f.eks Har laget noen slike filer som er beregnet for å laste inn i spilleren. Men når jeg putter inn plata kommer det bare CD E4. Skjønner ikke hvordan jeg skal lagt inn bildene ? Har mistet bruksanvisningen så aner ikke hvordan dette skal gjøres. I bruksanvisningen til programmet jeg brukte står det bare referert til bruksanvisningen jeg ikke har Spilleren ser slik ut : Lenke til kommentar
Tore Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Lager du bildene i AudioCD eller DATA cd.? Legger du de i en mappe.? Lenke til kommentar
arebareare Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 Lager du bildene i AudioCD eller DATA cd.? Legger du de i en mappe.? Brenner dem i data CD. Filene ligger ikke i mappe Lenke til kommentar
arebareare Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Bump ! Ingen ? Endret 5. februar 2008 av arebareare Lenke til kommentar
arebareare Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 Om noen andre lurer så last ned denne bruksanvisningen og sjekk side 31 http://service.us.panasonic.com/OPERMANPDF/CQC7403U.PDF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå