MrL Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Jeg har nå netcom, har hatt det i mange år, og vil gjerne beholde nr mitt. Men så ser jeg at tele2 har noen ganske greie tilbud på mobiler, som f.eks en mobil som koster ca 3000, får man til 1 kr og betaler kun 1400 kroner totalt i løpet av et år. Det blir jo mye billigere enn å kjøpe den ubundet. Men så har jo jeg seff lyst til å forsette å ha nr mitt, derfor lurer jeg på om det er noen måte å bruke mitt simkort i den telefonen, altså få låst den opp på en eller annen måte eller no. Går dette på noen måte? Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Da må du ta kontakt med Netcom. de kan låse opp for deg Lenke til kommentar
MrL Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 Da må du ta kontakt med Netcom. de kan låse opp for deg Vel nå er jeg ikke bundet til netcom da, men greia var om jeg låse opp den tele2 mobilen, om det koster noe, eller om jeg bare må betale resten eller hva Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 så du vil kjøpe en låst en og så låse den opp? går vel å overføre nummerett ditt? har hatt mange forskjellige tele operatører og har fortsatt samme nr. å overføre nr koster vel 100 kr eller noe Lenke til kommentar
MrL Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 så du vil kjøpe en låst en og så låse den opp? går vel å overføre nummerett ditt? har hatt mange forskjellige tele operatører og har fortsatt samme nr. å overføre nr koster vel 100 kr eller noe Åja hvis det går er det jo kjempe fint Lenke til kommentar
Ovindahl Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Eller så kan du jo evt. lage et nytt nummer hos tele2 som du kjøper telefonen med. Hvis du deretter ber tele2 om å låse opp telefonen (burde gå greit siden du binder deg i 12 måneder) og bruke ditt gamle abbonnement i den nye telefonen. Så sier du bare opp tele2 abbonnementet etter at det har gått 12 mnd. Lenke til kommentar
pappagutt Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Eller så kan du jo evt. lage et nytt nummer hos tele2 som du kjøper telefonen med. Hvis du deretter ber tele2 om å låse opp telefonen (burde gå greit siden du binder deg i 12 måneder) og bruke ditt gamle abbonnement i den nye telefonen. Så sier du bare opp tele2 abbonnementet etter at det har gått 12 mnd. Er vel bortkasta penger å ha 2 abonnement. Flytt nummeret ditt til Tele2 samtidig som du kjøper telefonen (med binding). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå