Gå til innhold

Min xbox har ikke respekt for meg


Anbefalte innlegg

Hver gang jeg vil spille for eksempel cod 4,så begynner maskinen a skrike og rope til meg..på engelsk/amerikansk for det meste..han er ganske grov mot meg,føler meg jo verbalt misbrukt.

Kan sitt med en øl og alt er fint,får noe sweet kills i cod 4 og da bryter hælvete løs,jeg får så ørene flagrer,han høres ut som en gjeng pøbelunger som ikke har kommet i stemmeskifte,tror xboxn min er kommet i trassalderen..makan til språkbruk ska man lete lenge etter..tror han er litt rasistisk også..

Han fortalte meg igår at han sku voldta meg,så da satt jeg han i skammekroken og han har vært der siden..ukelønna hans er inndratt også..makan til frekkhet

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er faktisk ikke 360n som roper og skriker, det er ekte personer som sitter å spiller CoD4 sammen med deg. Og hvis du ikke gir Xboxen din "ukelønn" så får ikke du spilt online fordi da blir kontoen din degradert til Sølv.

 

Teknologien er nok ikke så bra enda at maskiner snakker til deg og viser følelser.

 

Forresten, hvor gammel er du? 70? 80?

 

EDIT: Du heter Hells Prodigy27, så jeg regner med at du er født i år 1927 så du er kanskje 80 eller 81 år. :p

Endret av Dofty
Lenke til kommentar
Det er faktisk ikke 360n som roper og skriker, det er ekte personer som sitter å spiller CoD4 sammen med deg. Og hvis du ikke gir Xboxen din "ukelønn" så får ikke du spilt online fordi da blir kontoen din degradert til Sølv.

 

Teknologien er nok ikke så bra enda at maskiner snakker til deg og viser følelser.

 

Forresten, hvor gammel er du? 70? 80?

 

EDIT: Du heter Hells Prodigy27, så jeg regner med at du er født i år 1927 så du er kanskje 80 eller 81 år. :p

 

Bra du tok posten hans DØNN seriøst. Var nok veldig seriøst ment...

Lenke til kommentar

Hehe, må bare dele denne historien med dere..

 

Jeg spilte Team Tactical og jeg ble ble matcha opp mot en klan, de trodde de var så gode at de begynte å slenge dritt om meg(Jeg var helt alene på laget). Det ble Team Deathmatch på shipment. Jeg fikk første killet, andre killet og helt opp til 5. Da la en airstrike midt på kartet og gjemte meg i en konteiner(Sikkert ikke stavet riktig). drepte alle og tilkalte helikopter, og da døde jeg selfølgelig av den forpulte P90n. Også kom en inn i gamen og hjalp meg med 5 kills(Men han døde 9 ganger da, men vi ledet fortsatt). Han ble sur og stakk fordi han døde hele tiden. Jeg fortsatte med min "raping" og døde noen få ganger og tilslutt vant jeg med 200 kills mer enn dem. De sa ingenting og stakk.

 

Det var f**n meg den beste spillopplevelsen jeg noengang har hatt. Jeg er egentlig ikke så god(Blir kanskje MVP 2 av 10 ganger), men det var bare att de sugde fælt! Rett og slett!

Lenke til kommentar
Hva er det man ser? Fornuftige tråder blir stengt i huet å ræva! Men sånnt som dette står åpent? Må si gamer.no begynner å minne om www.Mopedportalen.com

 

!RAPPORTERT!

 

jaha? og din post var så mye mer fornuftig?

 

Kanskje lese førsteposten litt bedre og se "forbi" "humoren" og kanskje hjelpe han som lagde tråden?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...