bjornerikk Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Her tenkte jeg at man i stedet for å lage mange nye emnet med tittel "sitter fast i COD" eller lignende kunne man like så godt spørre folk her. jeg vet at samletråder ikke ønskes. hvorfor vet jeg ikke , men det hadde da vært mye kjekkere når du søker at det ikke kommer opp hundre tusen unyttige emner, men at du bare kan bla gjennom denne og finne det du trenger, eller bare skrive et nytt inlegg hvis du ikke finner det. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Så viss denne tråden blir flere hundre sider,så er det enklere å lete igjennom alle sidene på leit etter akuratt det spillet du står fast i? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Kanke si at jeg er særlig enig med deg trådstarter! Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Så viss denne tråden blir flere hundre sider,så er det enklere å lete igjennom alle sidene på leit etter akuratt det spillet du står fast i? Vi har jo søkefunksjonen da... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hvis man ønsker si noe, eller spørre om noe spesifikt relatert til et bestemt spill, så er man velkommen til å starte en tråd om det man har på hjertet. Vi ønsker ikke en haug med store samletråder for ulike produkter på forumet, fordi det er uoversiktelig og lite brukervennlig. Håper på forståelse for dette. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg