Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Det med frontvæske kommer jeg til å ta med til verkstedet og spørre dem .. hvilken jeg trenger og det med luft Tusen hjertelig takk får all hjelpen hehe, bare hyggelig! Når det gjelder plasten på motordelene på bildet jeg la til lengre opp har jeg ingen anelse da dette var bare ett bilde jeg fant på google, antar det har noe med lakkering å gjøre. Det Blue Eagle sier om drivstoff er meget viktig, dette bør gjørest ca 1 gang pr. uke. Hvis du ser nermere etter har du en måler som du ser fra sitteplassen der du kjører, den viser hvor mye drivstoff du har, rundt denne måleren finner du også flere målere som er til nytte når du kjører. Bl.a. Fartsmåler, den viser altså hvor langt bilen flytter seg på en hvis tid. Denne kan du endre på ved å regulere høyrefoten fram og tilbake når du kjører. Lenke til kommentar
zilixiz Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hehe, vittig, Almar84. Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hvis du må fylle etter bremseveske er det lekasje på ett av rørene dine eller hjulsylindrene Det med blinklysolje er veldig viktig! Hvis du ikke etterfyller kan blinklyset henge seg og det vil ikke slå seg av før du tar av batteriet! Lenke til kommentar
kimronny Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 slik ser oljeflasken ut Lenke til kommentar
Hugbees Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Og hvis du ikke har forstått det så er blinklysolje og å "fylle lyft i luftfilteret" bare tull. noen som kødder med deg men det visste du sikkert Lenke til kommentar
citronen Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg elsker ordet blinklysolje. Du skulle bare visst hvor mange prosent av befolkninga i dette landet som er inkompetente. Skandalen, er at du ikke lenger kan spørre på en bensinstasjon - du må innom et verksted for å få noen til å fylle frostvæske for deg. Haggbard. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Skandalen, er at du ikke lenger kan spørre på en bensinstasjon - du må innom et verksted for å få noen til å fylle frostvæske for deg. Det er ikke fordi de ikke kan etterfylle frostvæske. De får bare ikke godt nok betalt for å gidde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå