Gå til innhold

Hvilken Lian-Li kabinett burde jeg gå for når jeg skal oppgradere neste gang?

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt til å gjøre en større investering når det kommer til kabinett når jeg skal oppgradere maskinen min neste gang.

Det blir trolig om ikke så alt for lenge, om Intel Skulltrail hovedkortet blir så bra som jeg håper, skaffer jeg nok meg en nytt system i Q1-Q2. Om det ikke overbeviser så alt for mye, kan det hende jeg venter til de nye Intel soklene og Nehalem :)

Det jeg forbinder med "toppen" av kabinetter hva prise / kvalitet / luftgjennomstrømning angår, så er det helt klart Lian-Li!

Så jeg har sett litt rundt på kabinettene deres, og de har jo en del stilrene og virkelige gode kabinetter.

Men jeg vet ikke helt hvem som er det "beste" valget :hmm:

Jeg så litt på disse modellene:

Lian-Li PC-7S

Lian-Li PC-V1100 PLUSS II

Lian-Li PC-V1200 PLUSS II

Lian-Li PC-60

Lian-Li PC-A60

Lian-Li PC-777

De er jo alle i øye fallende veldig stilrene.

Må vell innrømme at både Lian-Li PC-777 og Lian-Li PC-60 skiller seg en smule ut, og har begge sine særpreg.

PC-777 har jo en litt artig vri, mens PC-60 ser kanskje ikke fult så stilren ut, men kjører en litt mer "fancy" look.

PC-A60 er jo et veldig eksklusivt kabinett, da det bare er produsert 300 stykker av den, og som alle modellene jeg har listet opp har den jo et fantastisk stilrent utseende!

PC-777 virker litt "utdatert" da den ikke finnes på Lian-Li sine egne sider lengre, og den har vell kanskje ikke de samme praktiske fordelene og kjøleevnen som flere av de litt nyere modellene har?

Så egentlig så har jo alle et så godt utseende, at det spiller jo ingen rolle hvem av de jeg faller på når det kommer til hva utseende angår.

Det vesentlige blir vell de praktiske fordelene osv.. (støydemping, luftgjennomstrømning osv..)

Hvilken av modellene ville dere ha anbefalt? (nevn gjerne hvorfor :))

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville sett etter andre gode kabinetter også, etter erfaring begynner Lian Li kabinettene å skrangle når man har tatt av dørene X-antall ganger som er irriterende. Ta gjerne en titt på Antec P182/192, Nine Hundred, samt Antec Solo som også er knallgode kabinetter, de er noe tyngre men de føles vesentlig mer solide. Jeg hadde tidligere ett PC6070B Scand som jeg ble direkte misfornøyd med etter ett halvt år som det begynte å skrangle mer og mer, kjøpte ett Antec Sonata III som har vesentlig mer solid og demper støyen mye bedre.

~ Mortis360

Endret av Mortis360
Lenke til kommentar
Jeg ville sett etter andre gode kabinetter også, etter erfaring begynner Lian Li kabinettene å skrangle når man har tatt av dørene X-antall ganger som er irriterende. Ta gjerne en titt på Antec P182/192, Nine Hundred, samt Antec Solo som også er knallgode kabinetter, de er noe tyngre men de føles vesentlig mer solide. Jeg hadde tidligere ett PC6070B Scand som jeg ble direkte misfornøyd med etter ett halvt år som det begynte å skrangle mer og mer, kjøpte ett Antec Sonata III som har vesentlig mer solid og demper støyen mye bedre.

~ Mortis360

Rimelige Lian-Li kan skrangle men kan ikke være enig om utsagnet ditt når det gjelder de mer påkostede modellene.

Har selv PCA71 og PCA10 og er meget godt fornøyd med begge.

PCA71 har ekstremt god luft-flyt og kan anbefales.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...