minijussiss Skrevet 3. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2008 Hei, Når man har sendt en sak til Menneskerettighetsdomstolen i Strasbourg, og den blir "kastet" uten å ha vært til høring. Kan man anke over dette? Håper noe forstod hva jeg mener Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 Tror ikke man har muligheter til det. Blir som saker som blir avvist av høyesteretts kjæremålsutvalg. Da mener de trolig at du ikke har god nok sak :/ Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 Da mener de trolig at du ikke har god nok sak :/ Off topic: Ikke for å være kverulant, men når Kjæremålsutvalget avviser en anke så er det ikke fordi de mener at ankende part har en dårlig sak, men fordi saken ikke er prinsippiell / viktig nok til at Høyesterett kan bruke tid på den. Lenke til kommentar
lpride Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 Off topic: Ikke for å være kverulant, men når Kjæremålsutvalget avviser en anke så er det ikke fordi de mener at ankende part har en dårlig sak, men fordi saken ikke er prinsippiell / viktig nok til at Høyesterett kan bruke tid på den. Dette er korrekt (jeg vil også si at innlegget ditt heller ikke er off-topic). Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 Dårlig formulert av meg i posten. Anken blir avvist fordi Strasbourg trolig ikke mener man har noen sak. Har en venn som opplevde det. Jeg mener han fikk en begrunnelse i posten etter noen uker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå