ken8 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Har nå endelig fått lagt inn WinXP på min Inspiron 1720 (ble litt knoting med noen drivere, men nå er alt oppe å går.) Jeg har inntrykk av at hele PC-en er raskere og reagerer kjappere enn når jeg kjørte med Vista. Er det andre som har denne erfaringen også? Tror jeg venter med å teste Vista igjen til SP2 er ute. Prøvde nemlig Vista SP1 RC og det hjalp litt, men ikke like bra som WinXP med SP2! Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Vista på bærbar hadde jeg aldri klart uansett innmaten. XP er uten tvil best (av de to) som bærbar operativsystem. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Om du søker litt på forumet etter folk som trenger hjelp til å nedgradere fra Vista til XP på sin nyinnkjøpte laptop finner du fort ut at du ikke er alene om opplevelsen. Dagens maskinvare skal være dimensjonert for å kjøre Vista, men ettersom Vista krever en del mer av maskinvaren enn XP, sier det seg selv at man ikke kan få bedre ytelse av å belaste maskinvaren mer. Min mening Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå