Skinney Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hey! Har Corsair TWIN2X 6400C4 DDR2 brikker i oppsettet mitt. Her om dagen hengte PC-en seg mens jeg så på en film, og etter mye tull og tøys fant jeg ut at årsaken var at den ene minnebrikken rett og slett ikke fungerte mer. Det er ca. ett og et halvt år siden jeg kjøpte brikkene, er det noe håp for at jeg får en ny brikke på garanti(eller lignende). Har ikke stor erfaring med dette for de som lurer =P Takk for svar! Lenke til kommentar
TechFrog Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Komplett har 3 års garanti på komponenter, iallfall på skjermkort, og sikkert minne også? Hvis du ikke kjøpte der så får du krysse fingrene Er du sikker på den er ødelagt så har du jo ikke bruk for den, så bare send den tilbake og se hva som skjer. Se på hjemmesiden til butikken hvordan du skal behandle returvarer. Husk antistatisk plast (selv om de er ødelagt) så slipper de å skylde på det iallfall. Har du ikke en slik pose så får du sikkert en på nærmeste elektrobutikk. Lenke til kommentar
danfuruvarp Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 husker at jeg kjøpte corsair minnebrikker for et år siden, og de ble levert med livstidsgaranti. mulig at også dine har det. Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 husker at jeg kjøpte corsair minnebrikker for et år siden, og de ble levert med livstidsgaranti. mulig at også dine har det. Mener at de skal ha det, men finner ikke noe dokumentasjon på det noe sted :S Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Produsentens garanti (md.): 36 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=321028 Lenke til kommentar
Caze Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Tror det er 5 års reklamasjonsrett på minnebrikker... Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 om ikke annet så er det 2 års garanti, det er 100% sikkert. ta kontakt med de du kjøpte brikka fra og forklar saken, så får du forklart hva du må gjøre for å få bytta den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå