Gå til innhold

Vanskelige spørsmål

danilovic

Anbefalte innlegg

:lol: Syns du det var rart med naturlig logaritme der ja? Det hadde nok jeg syns hadde vært litt merkelig også. Lenge siden du har tatt i en

kalkulator?

Så du mener at fordi du ikke vet hvordan man skriver 10er eksponenter, så kan ikke jeg vite mye om kalkulatorer? Hvor ligger logikken i dette? Om kalkulatoren din skriver 10er eksponenter som f.eks 4.1E10 betyr ikke det at du skal gjøre det samme. Bare prøv dette på en matte-eksamen så skjønner du hva jeg mener.

Ok jeg gir meg, du er mye tøffere og mer intelligent enn meg. Mine argumenter ligger i grus etter at du har høvlet over dem. Jeg har ikke peiling på potensregning. Jeg skriver 4.1E10 på matteeksamener og stryker hver gang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
:lol: Syns du det var rart med naturlig logaritme der ja? Det hadde nok jeg syns hadde vært litt merkelig også. Lenge siden du har tatt i en  

kalkulator?

Så du mener at fordi du ikke vet hvordan man skriver 10er eksponenter, så kan ikke jeg vite mye om kalkulatorer? Hvor ligger logikken i dette? Om kalkulatoren din skriver 10er eksponenter som f.eks 4.1E10 betyr ikke det at du skal gjøre det samme. Bare prøv dette på en matte-eksamen så skjønner du hva jeg mener.

Ok jeg gir meg, du er mye tøffere og mer intelligent enn meg. Mine argumenter ligger i grus etter at du har høvlet over dem. Jeg har ikke peiling på potensregning. Jeg skriver 4.1E10 på matteeksamener og stryker hver gang.

Hører jeg ordet "bend over" bli visket meg i øret?

Lenke til kommentar

Det kan bli vanskelig ettersom dette er et forum. Men dersom du absolutt må ha siste ordet skal du få det hvis du greier å utlede og bevise tre forskjellige metoder å regne ut pi på, med minst 10 desimalers nøyaktighet. Jeg trenger også historien bak de forskjellige metodene, hvem som fant de på, når osv. Så får vi se om du får siste ordet.

Lenke til kommentar
Det renner :o 1957483747268463 :o dråper vann gjennom Mjøsa hver time(Det er helt sant :yes: ). så det blir nok ikke den helt store forskjellen når du heller i en bøtte vann. :D

At det renner 1957483747268463 dråper vann gjennom Mjøsa hver time er ren vås. Hva slags apparater er det som har målt dette? Og tror du ikke vannmengden forandres seg litt avhengig av vær, årstidsvariasjon, osv.?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...