Valkyria Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Står forklart hva dere skal gjøre på oppgaven PS: Du må forstørre bildet for å kunne se oppgaven skikkelig. Endret 3. februar 2008 av Valkyria Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Har du selv greid den? Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 nope. en kamerat shanghaiet PCen min og lagde posten ^^ har faktisk ikke sett den før nå. når jeg ser over det, så virker det som det er umulig... han ga meg et hint, og det var: du kan brette teppet. da forsvinner jo meningen med å kunne klippe den kun i to biter. (som oppgaven ber oss om) Lenke til kommentar
Rambob Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Har ikke klart den jeg heller Tror faktisk at meningen lå i at du skulle klippe teppet, men det trengte ikke å være 2 like store deler. uansett, klippe en gang. lykke til sier jeg bare, har prøvd en del på den nå Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hvis du bretter teppet får du ihvertfall ikke nok til å dekke hele gulvet. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Det går ikkje, det blir som å tegne denne uten å løfte pennen eller å tegne over nokon av strekene. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Med et klipp, mener du at vi bare kan klippe en gang (altså en rett linje), eller at den b re skal bli delt i to deler? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Det går ikkje, det blir som å tegne denne uten å løfte pennen eller å tegne over nokon av strekene.attachment=209590:detgarikkje.JPG Det er fullt mulig. I hvertfall hvis du tenker på å tegne den på et a4 ark med penn. Endret 18. februar 2008 av Newt32 Lenke til kommentar
Leffsa Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Med et klipp, mener du at vi bare kan klippe en gang (altså en rett linje), eller at den bre skal bli delt i to deler? Dette var vel det første jeg tenkte på. Det står jo ingenting om at det ikke er lov, et kilpp kan jo være eviglangt. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 det skal klippes i to. om du hadde klippet det tusen ganger hadde det ikkje vært nokk til å dekke det. Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Tenker dette er enn sånn "HAHA" det er jo en måte som går an men det blir vel litt feil. Hvis teppet er 10x10 så er det antageligvis 1cm tykt eller noe.. hvis du klipper det på bredden så du får 2 deler på 10x10 som er 0.5cm tykt kan du legge delene over og brette det sånn at det dekker hele gulvet, men du vil jo få en oppside og en nedside... hvis dette er løsningen så er den som har lagt denne gåten bare teit. Lenke til kommentar
skraml Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) edit: såg ikke det lille teppet Endret 25. februar 2008 av skraml Lenke til kommentar
Leffsa Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 det skal klippes i to. om du hadde klippet det tusen ganger hadde det ikkje vært nokk til å dekke det. Teppet er vel like sort om/ dekker like mye område om du klipper det en eller to ganger? Det jeg spør om, er om man kan "dele" klippet, eller snu saksa når man er halvveis. Er det mulig? Eks på vedlagt bilde. Tar forbehold om at klippet ikke er tenkt gjennom, og vil mest sannsynlig ikke passe med gulvet =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå