gorgos Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hei! Har et spørsmål angående RiksTV. Jeg har en Grundig-tuner hjemme, og har RiksTV-ekstra pakken, med Canal + kanalene på kortet. På jobben har de derimot en Sagem-tuner, og ett standard RiksTV-abbonement, uten Canal +. Jeg prøver å bruke mitt kort i Sagem-tuneren, og få inn de ekstra kanalene på jobben, men har ikke fått til annet enn svart skjerm. Er det i det hele tatt mulig? Noen som har en løsning? -gorgos Lenke til kommentar
Bobben1 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hei! Har et spørsmål angående RiksTV. Jeg har en Grundig-tuner hjemme, og har RiksTV-ekstra pakken, med Canal + kanalene på kortet. På jobben har de derimot en Sagem-tuner, og ett standard RiksTV-abbonement, uten Canal +. Jeg prøver å bruke mitt kort i Sagem-tuneren, og få inn de ekstra kanalene på jobben, men har ikke fått til annet enn svart skjerm. Er det i det hele tatt mulig? Noen som har en løsning? -gorgos Kortet er parret til mottager så kortet vil i utgangspunktet ikke fungere i en annen mottager. Hadde begge mottagerene vært registrert på samme kundenummer (dvs. multiabbonement) så kunne du flyttet kortene fritt mellom tunerene. For sikkerhets skyld kan du jo ta en telefon til RiksTV for å høre om de kan hjelpe deg med problemet. Lenke til kommentar
gorgos Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 Ringte RiksTV den dagen jeg hadde "problemet", og han kunne til min overraskelse forandre serienummeret på tuneren/kortet, og jeg ville ha bilder innen en time på mitt kort, i jobbtuneren. Etter jeg hadde sett ferdig fotballkampen, som var årsaket til "problemet", så kunne jeg ta en telefon, og han forandret tilbake. Lenke til kommentar
Bobben1 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Ringte RiksTV den dagen jeg hadde "problemet", og han kunne til min overraskelse forandre serienummeret på tuneren/kortet, og jeg ville ha bilder innen en time på mitt kort, i jobbtuneren. Etter jeg hadde sett ferdig fotballkampen, som var årsaket til "problemet", så kunne jeg ta en telefon, og han forandret tilbake. Det de har gjort er å parre kortet på nytt til jobbtuneren. Det er bra at "tyverisikringen" ikke er såpass firkantet at slikt ikke er mulig. Mener å ha lest at man slipper å ta slike telefoner når man flytter kort mellom egne tunere registrert på samme eier/kundenummer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå