Gå til innhold

"Clean cashe" eller noen form for defragmentering på Xbox 360?

Skyttt

Anbefalte innlegg

Min 20GB harddisk har vært i flittig bruk med filer inn og ut ganske ofte siden jeg kjøpte Xbox 360 for noen måneder siden. Merker noen ganger at ting kanskje går en smule tregere enn da den var ny, og harddisken er fullere. Er det noen måte å "cleane cashe" eller defragmentere harddisken på? For en harddisk er en harddisk og trenger nok vedlikehold og opprydning uansett hva den brukes til, eller hva?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Min 20GB harddisk har vært i flittig bruk med filer inn og ut ganske ofte siden jeg kjøpte Xbox 360 for noen måneder siden. Merker noen ganger at ting kanskje går en smule tregere enn da den var ny, og harddisken er fullere. Er det noen måte å "cleane cashe" eller defragmentere harddisken på? For en harddisk er en harddisk og trenger nok vedlikehold og opprydning uansett hva den brukes til, eller hva?

Tror man må holde inne A under oppstart. Noe sånt.

Lenke til kommentar
Gå til system bladet, velg memory, stå på hardisken, trykk så Y, X, X, LB, RB, X, X. LB/RB = venstre og høyre knapp over avtrekkerne.

seriøst.:!!

virke jo so ein juksekode på eit gammal GTA spill..

Dette er vist en viss risiko ved å gjøre dette, det er vel derfor det er såpass gjemt. Men jeg har aldri opplevd noen problemer med å gjøre det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...