CHB3 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Hei, jeg er på utkikk etter en ny bærbar pc. Skal hovedsakelig brukes til programmering og 3d modellering, så en god cpu og nok minne er viktig. Dedikert skjermkort er også er must. 15,4" eller 17" skjerm er å foretrekke. Har sett litt på disse. HP Pavilion dv6653 - Virker som man får en god del for pengene her, men hvordan er cpuen på denne? Acer Aspire 7720G 500gb er ett stort pluss samt at den har 17" skjerm, men bråker den og hvordan er byggekvaliteten? Noen innspill på hva jeg burde velge? håper på å få bestilt ikvell så det haster litt. EDIT: Har bestemt meg for å strekke meg litt lenger, så lurer på om denne er det kraftigste man får for 10lapper om dagen? HP Pavilion dv9675 Endret 3. februar 2008 av CHB3 Lenke til kommentar
Blacburn Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Acer Aspire 7720G ser ut til å være en pc der du får mye for pengene Hp er solide og bra ytende PC-er med flott design Lenke til kommentar
CHB3 Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 Bestilte HP Pavilion dv6653 til 5999(tilbudspris) trur jeg blir fornøyd, leste litt om cpuen å det ser ut som den er helt kurrant til mitt bruk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå