safags Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hallo akkuratt nå har jeg ADSL Pluss (419kr pr måned og 4000/400 kbps) og Speedtouch 546T2 modem. Har tenkt på å skaffe meg ADSL Turbo (399kr pr måned og 16000/700 kbps) Må jeg skaffe et nytt modem? Skal bruke det på kabel, ikke wireless. Kommer linja til å bli kjappere, er det noe vits å bytte? Vet også at Kunde support er dyrere på Turbo en Pluss, derfor er måneds prisen billigere. Men har aldri bruke support telefonen, og hvis jeg skal kan jeg bare bruke web support. Hvis det er noe jeg har glemt som dere kommer på, svar på det å ;D MVH GreVeen Lenke til kommentar
agvg Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Alt du trenger og gjøre er og bestille i og med 546 er ett ADSL2-modem, om du oppnår noen økning er jo veldig avhengig av linjeavstand, trådtykkelse og hvor mye støy det er. Lenke til kommentar
safags Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 OK takker ;D Hørt at fiber er veldig bra. Men kan ikke så mye om det. Er det dyrt? må man ha spessielle modemer/kabler? Er det bare noen steder man kan ha det? Hvor kan man bestille? OSV MVH GreVeen Lenke til kommentar
agvg Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Fiber er den optimale løsningen, dog så er man avhengig av og være i ett område som blir utbyggd. Hvis man legger inn fiber får man en hjemmesentral som settes fast på veggen hvor man kobler til TV, telefon og PC/router. Man bruker vanlige nettverkskabler fra denne boksen. Lyse er den største på fiber, du finner info om Lyse sin løsning her: http://www.altibox.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå