Caliber Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hei. Noen som har en formening om hvor jeg kan få tak i et stykke sort plexi (20x20cm) minimum til bruk i min casemod? På forhånd takk, Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Jeg ville hørt med en glassmester i nærheten der du bor. Ellers så kan du jo legge solfilm på blank plexi, da kan du velge hvor mye du vil ha det sotet. Glassmesteren har nok plexi i forskjellige grader av "sot" også Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Acryan.com selger slike acryl plater. Lenke til kommentar
grimp Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Glassmestere fikser det meste til en bra pris, kjøpte 200cm x 40cm for 180kr, jeg var ganske så heldig vel og merke. Hvor tykkt skal du ha? til casemoding trenger man vanligvis ikke så alt for tykt. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 :o Da må du ha vært sykt heldig. Kostet rundt hundre kroner for 40x50 hos min lokale glassmester. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå