hitokiri Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Nå har Sony Ericssons Bluetooth-klokker fått mange flere funksjoner. Les mer Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 hmm, været. hvorfor er folk så opphengt på at dem skal ha det på sine enheter? ta en titt ut vinduet for pokker Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Tja. Får jo bare været på byer på feks msn.. Tromsø- Bor jo for faen langt fra tromsø... Oslo nå. Jeg er ikke i nærheten av oslo. Tror neppe man får været på nærmeste småby. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) yr.no Endret 3. februar 2008 av hobgoblin Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Nok en gang helt misvisende tittel og ingress. Klokken er på ingen måte forandret, ingen ny fw eller lignende. Det er det uoffisielle programmet til WM, og dens funksjoner, som er nyheten her. Endret 3. februar 2008 av arehei Lenke til kommentar
cnil Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Enig i at tittel og ingress er noe feil i forhold til den egentlige nyheten her. Men jeg vil uansett takke for linken, etter noen timer i går klarte jeg å sette opp min HTC Touch Dual mot MBW-150-klokken min, og det fungerer helt vanvittig godt :-) Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Det er jo faktisk kjempekult. Hadde det ikke vært for at jeg kjøpte meg ny klokke sist uke skulle jeg vel vurdert det... Uansett tror jeg vi kommer til å se mer av slike ting etterhvert, jeg har i alle fall hele tiden ment at de klokkene til SE har muligheten til å bli kjempekule hvis de fikser et par ekstra funksjoner. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Synes klokken er kjempefin. Men veldig synd at den bare støtter SE. Den burde jo støtte symbian grunnet SE bruker det også... Men Tokyoflash.com har stilige klokker... Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 vel den skal være støttet av SE sine symbian telefoner. men det kan være dem har ett spesielt program som kun funker på SE sine uiq symbian, men ikke på S60 som nokia bruker... Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Just d.. Derfor kommer nok ikke denne klokka på handa. Også grunnet prisen... Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Dette ble faktisk plutselig ganske interessant. Classic Edition i sort koster under 1000,- hos Amentio nå, som er mange ganger mindre enn klokka jeg bruker idag. De to siste mobilene mine har kjørt Windows Mobile (Touch Diamond & Xperia X1) så kanskje dette er noe å satse på. Store odds for at jeg i framtiden vil ha enten WM eller telefon fra SE, eller begge deler. Ellers enig i at tittelen er misvisende, men informasjonen i artikkelen var interessant for meg så jeg klager ikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg