Skribenten_ Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Msn åpner jo EI når du kjekker epost osv osv. noen som vet hvordan man linker det til firefox? Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Har irritert meg over det der i lang tid. Hvis noen har peil hadde det vært kjekt. Endret 3. februar 2008 av Pyrellus Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Kunne vært en workaround da Dølle! Er en grunn til at forum finnes Edit: Der fant jeg workarounden også! Link! Endret 5. februar 2008 av Pyrellus Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Sett firefox til standard nettlaser. Hvis det ikke hjelper, antar jeg att Microsoft vil at du skal bruke dems produkter.. Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Sett firefox til standard nettlaser. Hvis det ikke hjelper, antar jeg att Microsoft vil at du skal bruke dems produkter.. Nettopp, å det er ikke alltid det man vil, for det første så syns jeg iexplorer suger, for det andre så må jo brukeren få bruke det programmet han/henne har lyst til å bruke. I linken på forrige posten min står det en workaround. Endret 5. februar 2008 av Pyrellus Lenke til kommentar
hernil Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Poenget mitt er at dette kommer opp ca. 1 gang i uken. Hadde du søkt før du postet hadde du funnet både Messenger plus og andre alternativer. Nei skrev jeg fordi det ikke går an i WLM uten å bruke ekstra programvare. Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Nå var det i bunn og grunn ikke jeg som startet denne tråden da Lenke til kommentar
hernil Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Beklager, hadde trådstarter søkt da (du også forsåvidt). Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Beklager, hadde trådstarter søkt da (du også forsåvidt). Noe jeg gjorde og posta her Lenke til kommentar
hernil Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Hvorfor postet du her etter å ha søkt? Søkeresultatene burde gitt deg svaret på det du trengte. (Søk1, søk2) Endret 6. februar 2008 av hernil Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Hva pratetr du om? Jeg sa først i tråden at det lurte jeg også på, så gjorde jeg ett søk på google, fant en måte og gjøre det på og så posta jeg det så han første også kunne få vite det.. Er det noe problemer eller noe som plager deg? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Hehe, trodde du posta etter å ha søkt, og skjønte ikke helt hvorfor du posta at du lurte på det du også hvis du hadde funnet svaret/skjønte ikke helt hvordan du kunne unngå å finne svaret hvis du hadde søkt. Ble det greit nå? Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Ja nå er det fint, hehe :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå