Gå til innhold

Singstar mic. til PS3

mkbil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor i all verden blir det av de trådløsemic ??? Venter på de, fikk singstar til PS3 til jul. Har enda ikke fått prøvd de, bare pga jeg venter på de trådløse microphonene. Gidder ikke ha det med ledning, når jeg har lat annet trådløs.

Noen her som har peil på når de trådløse mic kommer ???

Lenke til kommentar
Hvor i all verden blir det av de trådløsemic ??? Venter på de, fikk singstar til PS3 til jul. Har enda ikke fått prøvd de, bare pga jeg venter på de trådløse microphonene. Gidder ikke ha det med ledning, når jeg har lat annet trådløs.

Noen her som har peil på når de trådløse mic kommer ???

venter på di jeg og.. Det siste jeg hørte var mars. Di hadde visst noe problemer med å få flere trådløse mic er til å fungere sammen uten forstyrrelser å sånt.

så ifølge det jeg har lest (husker ikke hvor) så holde di på med det og skulle være klar en gang i mars.. Kan jo bli utsatt enda lengre og da.

Endret av Jiggy
Lenke til kommentar
Jeg bruker jo Singstar ps2 mikrofonen over Chat og Warhawk på ps3?

Da vet jeg ikke. Jeg vet bare at Sony har sakt at det ikke fungerer.

Det var jo årets innlegg.

Når jeg fikk mitt testeksemplar, fikk jeg tilsendt PS2-miccer fra Playstation Norge/Nordisk film. Disse fungerer helt ypperlig. Ikke et eneste problem.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Tar opp et eldre emne nå.

Er det egentlig noen forskjell på PS2 og PS3 singstar micene? -til dere som har begge. Er PS3 micene bedre på noe vis? Ca hvor lang er ledningene? Ser nemlig at PS2 micer er de eneste som selges separat.

-Og er det noen nyheter rundt trådløse micer som har gått meg, og denne tråden hus forbi?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...