Exposure Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Vurderer å bytte ut Loox 720 med en HTC Touch Cruise. Har forstått det sånn at det er diverse driverproblemer hos HTC for tiden, og at dette i teorien (?) også skal gjelde Touch Cruise. Med Loox 720 er jeg bortskjemt med fin flyt i navigeringsbildet. Vil jeg oppleve dette også med Touch Cruise, eller vil oppdateringa av bildet bli hakkete? For de som ikke skjønner hva jeg snakker om, ta en titt her: http://www.youtube.com/watch?v=zIJWAu6IRe4 Er det noen relativt objektive mennesker her som har prøvd TomTom og Touch Cruise? Ex Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Jeg har TYTN2 og kjenner meg ikke helt igjen. Jeg får ikke sånne hakkete bevegelser som vist på filmen om jeg setter på rutevisning på 100%. Jeg har Norsk WM6. Det kan hende at den engelske versjonen er mer utsatt? Det jeg savner med HTC'en er mer støtte for flash og videostreaming fra websider. Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Jeg har HTC Touch Cruise og det er ingen merkbar forskjell fra den første telefonen og Cruise. Uansett, så fungerer GPS funksjonen perfekt. Du har vel ikke planer om å kjøpe Cruise for å se på demo-videoer? Endret 3. februar 2008 av Jensemann4 Lenke til kommentar
Exposure Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 Jeg har HTC Touch Cruise og det er ingen merkbar forskjell fra den første telefonen og Cruise. Uansett, så fungerer GPS funksjonen perfekt. Du har vel ikke planer om å kjøpe Cruise for å se på demo-videoer? Tviler ikke på at GPS- funksjonen fungerer perfekt, men poenget er at det ikke skal hakke. Og det gjør ikke din? Vil du si at det flyter like fint som i den eldste HTC'en i demoen? Og nei, jeg hadde ikke tenkt til å se så mange demovideoer med den... Exposure Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Jeg vil si nesten like fint. Langt fra så ille som kaiser. Det er kun i de krappe svingene man kan se antydninger til lagg. Ellers er Cruise råstilig, go for it. Dette innlegget er faktisk skrevet på en. Endret 3. februar 2008 av Jensemann4 Lenke til kommentar
Exposure Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Vurderer å bytte ut Loox 720 med en HTC Touch Cruise. Har forstått det sånn at det er diverse driverproblemer hos HTC for tiden, og at dette i teorien (?) også skal gjelde Touch Cruise. Ex Tillater meg å hente denne opp igjen. Er det noen innehavere av Touch Cruise som har tid og lyst til å lage en liten video som viser hvor kjapp enheten av? Spesielt interessant er hvordan TomTom fungerer i praksis. Anyone? Ex Endret 19. februar 2008 av Exposure Lenke til kommentar
Exposure Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 Vurderer å bytte ut Loox 720 med en HTC Touch Cruise. Har forstått det sånn at det er diverse driverproblemer hos HTC for tiden, og at dette i teorien (?) også skal gjelde Touch Cruise. Ex Tillater meg å hente denne opp igjen. Er det noen innehavere av Touch Cruise som har tid og lyst til å lage en liten video som viser hvor kjapp enheten av? Spesielt interessant er hvordan TomTom fungerer i praksis. Anyone? Ex Svarer meg selv. TomTom fungerer veldig bra, og har fin flyt. Telefonen ellers er noe treg. Ex Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Hvilken TomTom-programvare skal benyttes til HTC Touch Cruice? Goscinny Lenke til kommentar
henningml Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 TomTom Navigator 6. Det følger med. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Ja, fant ut av det . Men når jeg har fått tak i kartene. Hvordan legger jeg dem da inn på HTC-en? Legger dem i en mappe på minnekortet, og så gjør jeg hva? Goscinny Lenke til kommentar
Merken Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Enkleste er å bruke TomTom Home, som ligger på tomtom.com Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Har fått tak i kartet på minnebrikke, og da gikk det jo veldig greit. Det eneste som mangler nå, er en stemme som får PDA-en til å forklare veien. Hvor finner jeg det? PÅ innstillinger på HTC Touch-en står det at jeg mangler stemme ... Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Fant ut av det. Fikk lagt inn to seriøse norske stemmer, pluss noen artige kjendisstemmer som Sean Connery ++ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå