Gå til innhold

HTC Touch Cruise og TomTom = hakkete?

Exposure

Anbefalte innlegg

Vurderer å bytte ut Loox 720 med en HTC Touch Cruise.

Har forstått det sånn at det er diverse driverproblemer hos HTC for tiden, og at dette i teorien (?) også skal gjelde Touch Cruise.

Med Loox 720 er jeg bortskjemt med fin flyt i navigeringsbildet. Vil jeg oppleve dette også med Touch Cruise, eller vil oppdateringa av bildet bli hakkete?

For de som ikke skjønner hva jeg snakker om, ta en titt her: http://www.youtube.com/watch?v=zIJWAu6IRe4

Er det noen relativt objektive mennesker her som har prøvd TomTom og Touch Cruise?

Ex

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har TYTN2 og kjenner meg ikke helt igjen.

Jeg får ikke sånne hakkete bevegelser som vist på filmen om jeg setter på rutevisning på 100%. Jeg har Norsk WM6. Det kan hende at den engelske versjonen er mer utsatt?

Det jeg savner med HTC'en er mer støtte for flash og videostreaming fra websider.

Lenke til kommentar
Jeg har HTC Touch Cruise og det er ingen merkbar forskjell fra den første telefonen og Cruise. Uansett, så fungerer GPS funksjonen perfekt. Du har vel ikke planer om å kjøpe Cruise for å se på demo-videoer?

Tviler ikke på at GPS- funksjonen fungerer perfekt, men poenget er at det ikke skal hakke. Og det gjør ikke din? Vil du si at det flyter like fint som i den eldste HTC'en i demoen?

Og nei, jeg hadde ikke tenkt til å se så mange demovideoer med den... ;)

Exposure

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har forstått det sånn at det er diverse driverproblemer hos HTC for tiden, og at dette i teorien (?) også skal gjelde Touch Cruise.

Ex

Tillater meg å hente denne opp igjen.

Er det noen innehavere av Touch Cruise som har tid og lyst til å lage en liten video som viser hvor kjapp enheten av? Spesielt interessant er hvordan TomTom fungerer i praksis. Anyone?

Ex

Endret av Exposure
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ex

Tillater meg å hente denne opp igjen.

Er det noen innehavere av Touch Cruise som har tid og lyst til å lage en liten video som viser hvor kjapp enheten av? Spesielt interessant er hvordan TomTom fungerer i praksis. Anyone?

Ex

Svarer meg selv.

TomTom fungerer veldig bra, og har fin flyt. Telefonen ellers er noe treg.

Ex

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...