Gå til innhold

Finner ingen servere til CoD 4

Anbefalte innlegg

Kjøpte CoD 4 i går igjennom steam. Spilte meg igjennom sigelplayeren og skulle prøve mp i dag, men finner ingen servere. Har prøvd å skru av Windows firewallen uten hell. Filterene mine står på Internet og all. Står at jeg har version 1.5.549. Fungerer på spill som tf2 og Dod:s

Noen som kan hjelpe?

Endret av GtReBra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjøpte CoD 4 i går igjennom steam. Spilte meg igjennom sigelplayeren og skulle prøve mp i dag, men finner ingen servere. Har prøvd å skru av Windows firewallen uten hell. Filterene mine står på Internet og all. Står at jeg har version 1.5.549. Fungerer på spill som tf2 og Dod:s

Noen som kan hjelpe?

Prøv å legg til ip-adresse til ein server som du veit fungerer ved å gå på favorites, og new favorite.

Viss du finner serveren der er det sikkert noko feil med filtreringa di. Viss ikkje, så er det kanskje router som blokkerer, Anti-Virus osv.

Lenke til kommentar

Har satt nettforbindelsen til internett.

Når jeg adder en server til favoritter og så joiner det teller den bare til 10 så får jeg connection timed out.

har skrudd av Windows firewallen av. Er vel noen porter som blir blokkert sikkert da. Jeg sitter på Uio sitt nettverk. Men jeg får som sagt spilt tf2 og dod:s og disser bruker vel UDP porter ok?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...