GtReBra Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Kjøpte CoD 4 i går igjennom steam. Spilte meg igjennom sigelplayeren og skulle prøve mp i dag, men finner ingen servere. Har prøvd å skru av Windows firewallen uten hell. Filterene mine står på Internet og all. Står at jeg har version 1.5.549. Fungerer på spill som tf2 og Dod:s Noen som kan hjelpe? Endret 3. februar 2008 av GtReBra Lenke til kommentar
Quote Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Kjøpte CoD 4 i går igjennom steam. Spilte meg igjennom sigelplayeren og skulle prøve mp i dag, men finner ingen servere. Har prøvd å skru av Windows firewallen uten hell. Filterene mine står på Internet og all. Står at jeg har version 1.5.549. Fungerer på spill som tf2 og Dod:s Noen som kan hjelpe? Prøv å legg til ip-adresse til ein server som du veit fungerer ved å gå på favorites, og new favorite. Viss du finner serveren der er det sikkert noko feil med filtreringa di. Viss ikkje, så er det kanskje router som blokkerer, Anti-Virus osv. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Har du sjekka på settings at du har satt opp riktig nettforbindelse og det samme inne på spillet. At det står internet og ikke local på serversøkingen? Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 Har satt nettforbindelsen til internett. Når jeg adder en server til favoritter og så joiner det teller den bare til 10 så får jeg connection timed out. har skrudd av Windows firewallen av. Er vel noen porter som blir blokkert sikkert da. Jeg sitter på Uio sitt nettverk. Men jeg får som sagt spilt tf2 og dod:s og disser bruker vel UDP porter ok? Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Har du noen patcher? Anbefaler 1.4 og 1.5 uansett. Skriv reconnect i console når den går til 10 og timed out. evt. sett opp limiten der. Men det problemet er borte med patcher! Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 lasta det ned fra steam i går står at det er version 1.5.549 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Ok, da må jeg dessverre melde pass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå