AH Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Jeg hadde bestemt meg for å en HTC TyTnII men så kom P6500.. MEN..du verden for en pris det er på disse telefonene her til lands.. lønner det seg å kjøpe HTC i land som USA, Frankrike eller Kina? Hvor selges disse to telefonene billigst? Lenke til kommentar
ThorB Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg hadde bestemt meg for å en HTC TyTnII men så kom P6500.. MEN..du verden for en pris det er på disse telefonene her til lands.. lønner det seg å kjøpe HTC i land som USA, Frankrike eller Kina? Hvor selges disse to telefonene billigst? Det som er kjedelig er at tastaturet ikke er norsk. samt må du legge inn ny firmware for å få æøå (hvis jeg ikke tar helt feil).. har en HTC p4350 WWE (E'n trur jeg står for english) der var det ingen æøå på det store tastaturet, heller ingen mulighet å fremtvinge æøå. la inn norsk firmware istedenfor.. det eneste er at tegnene på mange av tastaturet er flyttet til andre taster. alle de kombinasjonene med fn tasten ser ut til å stemme dårlig. Lenke til kommentar
AH Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 Norsk tastatur spiller ingen rolle..tenkte mest på pris jeg da.. er både P6500 og TytnII mulig å kjøpe i Frankrike eller USA,til en billigere penge enn her hjemme? Hva heter disse i utlandet da? så blir da diskusjonen med meg selv, fullt tastatur eller fingertrykkavleser... Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Jeg vet ikke med priser Pussig, i følge HTC kundeservice er ikke mulig å endre språket i operativsystemet, selv om du sender den inn på service. Mulig det lar seg gjøre med å selv gå inn i systemet, men da bortfaller garantien. Jeg er for å handle fra utlandet, men htc ville jeg kjøpt her hjemme på bjerget. Endret 5. februar 2008 av eirik_a Lenke til kommentar
ThorB Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 ja . er ikke helt sikker. men trur faktisk software keyboardet ikke hadde æøå heller. men det går sikkert lett an å fikse. synes faktisk det er en big deal det med æøå tilgjengelig på det store tastaturet og software tastaturet. men så over til pris. ikke la deg friste av alle tilbudene på ebay. det vrimler faktisk av svindlere der, spesielt i mobil-segmentet. da jeg for noen år siden skulle handle mobil der, avslørte jeg opptil flere som hadde kapret kontoer med positive karakterer, og startet å pushe ut mobiler på disse kontoene. Lenke til kommentar
AH Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Nei..ebay tror jeg ikke jeg handler på..er som du sier,lett å bli svindlet..så det blir via en autorisert forhandler..enten rett teleoperatør som AT&T eller annen nettbutikk.. Lenke til kommentar
AH Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 Under hvilket navn selges HTC TyTnII og HTC P6500 i USA? Fant ikke USA under listen på htc.com sin landsliste..Selges disse uten operatør lås i USA? Lenke til kommentar
AH Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 Ingen som vet hva de heter i USA? Lenke til kommentar
aeropilot Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 TyTN II heter vel et eller annet Tilt Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Htc Tytn2 kan og hete Htc tilt eller Htc Kaiser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå