PrebenA Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hei ! Skal til Tyskland neste uke. Er det mulig å kjøpe Iphone der og bruke den i Norge? Finnes det hack til de som selges der eller må man bruker TurboSim eller noe lignende? Hva blir eventuelt prisen ? ca2300? Blir det akkurat samme som om man kjøper Iphone i USA eller er den i Tyskland anneldes å hacke? Lenke til kommentar
Noel Leon Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Prisen blir nok nærmere 3200 norske kroner. Når det gjelder modellene så ville jeg fulgt det amerikanske markedet for å være helt sikker. Lenke til kommentar
PrebenA Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 ja det var jo Euro å ikke dollar.. Ingen som har testet å "hacke" den Tyskemodellen ? Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Spør om nesten det samme i samme tråd jeg, slipper å lage ny. Jeg skal til Sveits snart, selges iPhone der? I såfall, er det vel da sannsynligvis med nyeste programvare? Kan denne brukes i Norge? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Svenske Patrik Olsson tok med seg to Apple-mobiler hjem fra Tyskland og de fungerte ikke etter å ha puttet inn flere svenske SIM-kort, skriver MacWorld. Olsson hevder at telefonen ikke kan håndtere SMS og tale ordentlig når SIM-kortet har en annen landskode enn det landet telefonen er solgt i. Flere andre skal også ha støtt på samme problem. Apple viser til T-Mobile, som på sin side ikke har noe godt svar på hvorfor de ikke fungerer utenfor Tyskland. Det ser ut til at telefonene må hackes for å få de til å fungere uten problemer i andre land, skriver MacWorld. (Kilde: Mobilen.no) Hvilken hack det er snakk om her, er ikke godt å vite. Søk litt på Google, så finner du sikkert noen som allerede har gjort dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå