Maniche Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) hei, en kamerat har spurt meg om jeg kunne mekke sammen en pc for han på rundt 9000 dette er forslaget mitt: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=64701 ser dette greit ut? alt i alt: funker dette? og kom GJERNE med tilbakemeldinger!!! Endret 3. februar 2008 av apoligize Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Ville kjøpt en SATA DVD brenner ikke bare leser. Prosessoren er gammel, utgått og overpriset, ville sett på en E8400 som også står mer i stil til skjermkortet. Ville bare droppet Syche kjøleren og heller brukt stock evt tatt steget til noe bra. Hva jeg har lest så er den ganske middels. Hovedkortet du har valgt bruker et gammelt P965 brikkesett. Ville sett etter noe med Intel P35 brikkesettet. Strømforsyningen er sikkert grei. Corsair VX 550W kan kanskje være et alternativ. Da får du også PCI-E 6+2 pin+PCI-E 6 pin, som kan være greit å ha til det skjermkortet. Lenke til kommentar
Maniche Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Ville kjøpt en SATA DVD brenner ikke bare leser. Prosessoren er gammel, utgått og overpriset, ville sett på en E8400 som også står mer i stil til skjermkortet. Ville bare droppet Syche kjøleren og heller brukt stock evt tatt steget til noe bra. Hva jeg har lest så er den ganske middels. Hovedkortet du har valgt bruker et gammelt P965 brikkesett. Ville sett etter noe med Intel P35 brikkesettet. Strømforsyningen er sikkert grei. Corsair VX 550W kan kanskje være et alternativ. Da får du også PCI-E 6+2 pin+PCI-E 6 pin, som kan være greit å ha til det skjermkortet. takk for svar heisann80! men støtter p35 45nm cpuer? da tar jeg bort syche kjøleren så han får bruke stock HVIS ikke tempen er forj^^^^ høy, haha hvordan er det med ampere på den psuen egentlig? veit ikke vhor mye et 3870x2 tar så har nå oppdatert handlevogna! EDIT: la til et abit ip35 hk, sett noen tester og virker stabilt(?) Endret 3. februar 2008 av apoligize Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Spesifikasjoner på PSU finner du Her. Skal ikke være noe problem med kraft. 41A på 12v. P35 støtter 45nm prosessorer. Kan da kreve en bios oppdatering. Stock kjøleren er grei, men det kan være lurt å kjøpe en annen om han tenker å klokke mye. Lenke til kommentar
Maniche Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 Spesifikasjoner på PSU finner du Her. Skal ikke være noe problem med kraft. 41A på 12v. P35 støtter 45nm prosessorer. Kan da kreve en bios oppdatering. Stock kjøleren er grei, men det kan være lurt å kjøpe en annen om han tenker å klokke mye. bios oppdatering ja, tenkte meg nok det har ikke lyrt til å gjøre at han for et abit BRICK-board etter at jeg har flasha den hvis noe skulle gå til h^^^^ og psuen takler nok den da, hvis den har hele 41amps på 1 12v rail(!!) tusen takk for svar heisann80! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå