Etern1tyy Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) skal åpne port på en speedtouch router/modem, for uTorrent... hva gjør jeg? jeg vet ikke hva den heter men dette er hva som står på boksen: SERIAL NUMBER CP0703KT6SR (C1) SSID: SpeedTouch6D403C WEP (hex): 2554730F50 WPA PSK: 2554730F50 jeg vet ikke om noe av dette forklarer åssen model speedtouchen er, men gjerne fortell meg hvor det står hvis det ikke er noen av disse som jeg lista her internettleverandør= NextGentel Endret 4. februar 2008 av Etern1tyy Lenke til kommentar
Daiv Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Gå her og velg modellen på modemet/routeren din under Thomson-Alcatel,og deretter uTorrent i neste steg. Prøv å logg inn på routeren og se om det står noe om modell der. Hvilken ISP har du? Endret 3. februar 2008 av Daiv Lenke til kommentar
Etern1tyy Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 Gå her og velg modellen på modemet/routeren din under Thomson-Alcatel,og deretter uTorrent i neste steg. Prøv å logg inn på routeren og se om det står noe om modell der. Hvilken ISP har du? hva er ISP? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 ISP = din internettleverandør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå