Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Problemer med venners meninger

Gjest Guest_Øystein_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Øystein_*

Hei!

Har akkurat komt hjem fra dans så tenkte jeg sku utrykke litt følelser.

Møtte mange kjente på dansen. Mange jeg ikke hadde sett på lenge.

Møtte så på en jente. Jeg syns hun var søt. Danset en del med henne. Rotet og greier.

Så når jeg skulle hjem igjen sa en god venn av meg. "Hun du danset med såg ikke ut i måneskinn". Alle de andre vennene mine var enig og de ante ikke hvorfor jeg danset med henne. De mente at om jeg hadde vært edru hadde jeg ikke vært nær henne. Selv var jeg brisen. Men ikke dritings. Jeg gikk ikke nær jenta. Var så flau over det vennene mine sa. Følte meg bare dum.

Va skal jeg gjøre i en slik situasjon? Jeg liker jenta men vennenene mine er veldig kritisk. Det er ikke lett :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvis de er vennene dine burde de virkelig akseptere dine valg når det kommer til kjæreste.

selv om vennene dine er en del av livet ditt, er det ikke de som bestemmer det.

ring dama og be henne ut du.

jo eldre du blir, jo mer vil du vektlegge personlighet > utseende.

Endret av Sangesland
Lenke til kommentar

Samme skjedde med meg og eksen. Møtte henne på fest og alle vennene mine sa hun var feit. Jeg godtar ikke sånne kommentarer og det endte nesten et par vennskap. Dagen etter festen møtte jeg henne og vi var sammen noen måneder:) Er fremdeles litt sur på de som sa det og det forteller bare litt om dem. Hun var faktisk bare litt kraftig bygd, men ikke i nærheten av feit.

Drit i sånne venner sine meninger! Snakk til de og sett de på plass!

Jeg er bare 16 og da er kanskje sånne venner enda mer vanlig...

Axel

Lenke til kommentar

Om du liker jenta så driter du i hva vennene dine sier.

Vennene dine vil godta ditt valg uansett. Kanskje dem er litt missunlig på deg, siden vennengjengen din sto i en krok uten damer? ;)

Men, go for the girl, vennene dine støtter deg nok sikkert opp skal du se. Du må regne med litt mobbing, men sånn er det vel bare?

Lenke til kommentar

For det første, lær deg å gi faen i hva andre folk syns.

For det andre: Alle er utrolig forskjellige på dette området, ingen har lik smak på utseende til jenter. Og det skal vi være glad for. Verden hadde gått til helvete hvis alle bare var tiltrukket til de samme personene.

I følge evolusjonistiske sosiale regler så skal du bry deg om hva andre syns. Men hvis du virkelig tenker gjennom saken så er det bullshit. Bli heller bedre kjent med denne dama og ha det kjekt med hun :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...