C_Hendrix085 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Riktig under fora? Jeg har nå lastet ned en torrentpakke med 100 lydfiler. Alle har forskjellig navn. Jeg ønsker at alle skal ha de navnene de har, men få samme albumtittel og ligge under sammen sjanger. Det er fryktelig kjedelig og tidskrevende å gi alle sammen album og sjanger. Noen som vet om noen tips/programmer som gjør at alle beholder sine respektive navn, men får samme albumnavn og samme sjanger? De skal flyttes over i Windows mediaplayer. Takker for svar edit: skrivefeil Endret 3. februar 2008 av C_Hendrix085 Lenke til kommentar
Mit Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Jeg bruker selv Renamer til slike oppgaver, det bør klare jobben bra. Lenke til kommentar
C_Hendrix085 Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 Takk skal du ha. Skal teste det ut Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå