Pricks Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Så kun fordi det hender at personer med en ikke-hvit hudfarge får spesialbehandling skal Thien Thi Vo kastes ut av landet? Hva med å beholde begge to? Jeg har ikke sagt noe om hvem som skal inn eller ut. Jeg har bare påpekt dobbeltmoralen her. Som oftest i slike saker så er det de som står vedkommende nært som starter kampanjer for å la dem bli. Det være seg kollegaer, naboer, presten og hele lokalsamfunn. Ja, alle de politisk korrekte kaster seg på. Det er nemlig viktig for visse grupper å skape ofre de kan skyve foran seg. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Tror ikke at gode personlige relasjoner skal defineres som politisk korrekthet. Korrektheten er spill, mens menneskelig egasjement er trigget av nettopp menneskelighet, og det er noe som er helt normalt, og håper jeg, helt ønskelig. Lenke til kommentar
FairCaptain Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Noen ganger tar politikerne våre de sykeste avgjørelser. Send heller Mullah og de andre tusenvis av utlendingene som driver dank ut av landet. Nesten så man burde kuppa hele den fullstendig inkompitente regjeringa. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Noen ganger tar politikerne våre de sykeste avgjørelser. Send heller Mullah og de andre tusenvis av utlendingene som driver dank ut av landet. Nesten så man burde kuppa hele den fullstendig inkompitente regjeringa. Våre politikere tar avgjørelser basert på vårt verdisyn, og selv om det kan være krevende, så vil i hvert fall ikke jeg ha det annerledes. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Leste et sted i dag at russeren kastes ut i dag eller onsdag. Fornuftig. Farlig med folk som er smartere enn deg selv i landet. Godt jobbet UD. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Leste et sted i dag at russeren kastes ut i dag eller onsdag. Fornuftig. Farlig med folk som er smartere enn deg selv i landet. Godt jobbet UD. Det lønner seg ikke å ta utdannelse i dette landet. Hun kommer visst til å reise til Canada hvor de verdsetter innvandrere som kan gi et positivt bidrag. I Norge verdsettes stort sett kun innvandrere om de er kriminelle. Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) En sen oppdatering: Thiens siste håp er knust. Kastes ut av landet etter ni år. Endret 10. juni 2009 av BearCat Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Jeg synes systemet er helt feil bygget opp. For meg virker det som om UDI sitter oppe med regelboken sin og sjekker om objektet har fylt kravene. Helst vil jeg ha et mennesklig system hvor det er menensker som bedømmer om hun skal få bli eller ikke, ikke en robot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå