krassi Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 er det noen som vet om Call of Duty 4: Modern Warfare vil komme til PS2 (play station 2) noen gang? har set i de fleste butikker, finner dem bare til PS3 Xbox 360 og PC. Ønsker svar. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Jeg tviler på det, men kansje! Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Det kommer neppe til PS2. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Tror nok ikke det dessverre. Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Da vil det nok heller hete!! Call of Duty 5: classic Warfare Fra spøk til alvor. Tror nok ikke. Men det er jo bare å håpe får ps2 eiere! Endret 3. februar 2008 av viuldriftking Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Tror neppe det kommer til ps2, men hvis du ikke har en next-gen konsoll er jo pc versjonen noe du kan sjekke ut? Lenke til kommentar
krassi Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Ja får prøve det til PC. Endret 3. februar 2008 av krassi Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Det er nok mye bedre til pc enn til ps2. Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Det er nok mye bedre til pc enn til ps2. Hm..? Spillet er ikkje på PS2. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Det er nok mye bedre til pc enn til ps2. Hm..? Spillet er ikkje på PS2. Hvis det hadde vært til ps2. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Det er på DS rart de ikke laget en ps2 versjon også med tanke på antall personer som har en, og som ennå ikke har kjøpt 360 eller ps3 Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Det er på DS rart de ikke laget en ps2 versjon også med tanke på antall personer som har en, og som ennå ikke har kjøpt 360 eller ps3 dersom alle neste-generasjonsspill skulle kommet på ps2 også så ville jo litt av poenget med "neste-generasjon" forsvinne? Utvikling er sunt Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Klart, men dersom du kunne tjene 100 millioner mer uten å gjøre spesielt mye mer jobb så ville du sikkert gjort det. Derfor som nevnt over synes jeg det er rart at de ikke har gjort det. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Eller kansje jeg må begynne å roe ned med mpdelen til Call Of duty 4, siden jeg har spilt den ca 2timer i snitt hver dag siden spillet kom ut! Men nå må jeg jo spille Cod4 til PS3 da min 360 døde "tragisk drittkonsoll" Men sånn er livet, man får ikke alt man peker på Endret 3. februar 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Klart, men dersom du kunne tjene 100 millioner mer uten å gjøre spesielt mye mer jobb så ville du sikkert gjort det. Derfor som nevnt over synes jeg det er rart at de ikke har gjort det. Vil tro det skal mye mye mer til en en liten ekstra jobb for å porte til ps2.. spillet er laget helt fra grunnen med neste generasjon i bakhodet.. måtte sikkert ha bygd opp, evt kjøpt en gammel grafikkmotor osv osv.. lagd helt nye teksturer kanskje? ikke vet jeg, men tviler på at det er en enkel port. Er jo en grunn for at dem ikke gjør det, tror du ikke ? hadde dem kunne tjent 100mill mer lett så JA da hadde dem nok gjort det. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Som sagt de laget en DS versjon. Tipper også at infinity ward og activision har flere års erfaring med utvikling til ps2 enn til 360/ps3, så det ville vært mye enklere for dem å lage en ps2 utgave enn en 360/ps3. At de vil være med i next gen løpet er jo en selvfølge. Selv vil jeg anta at grunnen kan være at singelplayer delen av spillet er såpass liten og online er mer eller mindre ikke eksisterende på ps2. Med 110 millioner ps2'er på markedet så ville jeg glatt vurdert å gi ut en utgave av spillet der ihvertfall. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Infinity Ward har strengt tatt aldri utviklet for PS2, er vel Spark Unlimited og Grey Matter som har mekket i hop COD spillene på PS2 forrige generasjon. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Som mala sier Infinity Ward Du har nok et poeng når det gjelder online-delen tidus2k4. DS versjonen er ikke laget av Infinity Ward. På en DS aksepterer spillerne at spillet er et helt annet enn det som feks kom på PS3 selv om tittelen er den samme. Dersom spillet hadde blitt lansert på ps2 hadde folk forventet et spill med de samme brettene osv som ps3 har.. noe ps2 ikke hadde taklet. Endret 4. februar 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Ok da.. men siden activision eier stumpene dems.. og activision normalt er griske som bare det.. så hadde jeg likevel forventet at de hadde pushet oppgaven å lage en ps2 utgave på noen Men det er helt greit for meg at de ikke gjør det. Jeg ville kjøpt det på ps3 uansett. Lenke til kommentar
krassi Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2008 Det hadde ALDRI falt meg inn at COD4 kom til Nintendo DS:P me det gjorde det faktisk:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå