Gå til innhold

Call of Duty 4: Modern Warfare til PS2?

krassi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er på DS :p rart de ikke laget en ps2 versjon også med tanke på antall personer som har en, og som ennå ikke har kjøpt 360 eller ps3

dersom alle neste-generasjonsspill skulle kommet på ps2 også så ville jo litt av poenget med "neste-generasjon" forsvinne? Utvikling er sunt :)

Lenke til kommentar

Eller kansje jeg må begynne å roe ned med mpdelen til Call Of duty 4, siden jeg har spilt den ca 2timer i snitt hver dag siden spillet kom ut!

Men nå må jeg jo spille Cod4 til PS3 da min 360 døde "tragisk drittkonsoll" :p

Men sånn er livet, man får ikke alt man peker på :p

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Klart, men dersom du kunne tjene 100 millioner mer uten å gjøre spesielt mye mer jobb så ville du sikkert gjort det.

Derfor som nevnt over synes jeg det er rart at de ikke har gjort det.

Vil tro det skal mye mye mer til en en liten ekstra jobb for å porte til ps2.. spillet er laget helt fra grunnen med neste generasjon i bakhodet.. måtte sikkert ha bygd opp, evt kjøpt en gammel grafikkmotor osv osv.. lagd helt nye teksturer kanskje? ikke vet jeg, men tviler på at det er en enkel port.

Er jo en grunn for at dem ikke gjør det, tror du ikke ? hadde dem kunne tjent 100mill mer lett så JA da hadde dem nok gjort det.

Lenke til kommentar

Som sagt de laget en DS versjon.

Tipper også at infinity ward og activision har flere års erfaring med utvikling til ps2 enn til 360/ps3, så det ville vært mye enklere for dem å lage en ps2 utgave enn en 360/ps3.

At de vil være med i next gen løpet er jo en selvfølge. Selv vil jeg anta at grunnen kan være at singelplayer delen av spillet er såpass liten og online er mer eller mindre ikke eksisterende på ps2.

Med 110 millioner ps2'er på markedet så ville jeg glatt vurdert å gi ut en utgave av spillet der ihvertfall.

Lenke til kommentar

Som mala sier Infinity Ward

Du har nok et poeng når det gjelder online-delen tidus2k4. DS versjonen er ikke laget av Infinity Ward. På en DS aksepterer spillerne at spillet er et helt annet enn det som feks kom på PS3 selv om tittelen er den samme. Dersom spillet hadde blitt lansert på ps2 hadde folk forventet et spill med de samme brettene osv som ps3 har.. noe ps2 ikke hadde taklet.

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar

Ok da.. men siden activision eier stumpene dems.. og activision normalt er griske som bare det.. så hadde jeg likevel forventet at de hadde pushet oppgaven å lage en ps2 utgave på noen :)

Men det er helt greit for meg at de ikke gjør det. Jeg ville kjøpt det på ps3 uansett.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...