viuldriftking Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hva vil vere en fornuftig pris å gi får disse spillene, hvis dem er som nye, ikke platinum å pal? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Bare et spørsmål jeg har lurt litt på: Har selv kjøpt 5-6platinum spill... er det noen ulempe med disse i forhold til første utgivelse ? følger jo med manual og full pakke.. og prisen er max 200kr.. noe jeg går har gått glipp av ? Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Det er samme bortsett fra den stygge sølvstripen på coveret Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 synest sølvstripen er kul, men det er mest fordi alle ps2 spillene mine har sølvstripe og da står dem i stil.. Er vel samme for dere, bare motsatt Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Syntes det er helt greit med platinum spill. Jeg sitter ikke å stirrer på spilla mine i 1time bare fordi de er fine. Jeg spiller og leger det fra meg, tenker ikke på om de er vanelig eller platinum spill, så lenge det ikke er riper eller ødelagt cover. Endret 3. februar 2008 av PeaceOwner Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 Noen som vet hvor mye, som er en fornuftig pris å gi?? Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Ta en titt på ebay.co.uk og bruk www.xe.com til å regne ut kursen. Disse spillene begynner å bli vanskelig å få tak i ny tilstand og ikke platinum. Endret 3. februar 2008 av tidus2k4 Lenke til kommentar
artaz Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Jeg hoppet rett over ps2 og tenkte jeg skulle kjøpe noen av de gode spillene, ps1 og forøvrig. Er det noen gode steder som har billigere spill en andre? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Platinum spillene koster hvertfall 200kroner på plasser som EBgames og free record shop.. mulig de finnes billigere.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå