venomzorg Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 byttet fra en billig mus til mx500. men den scroller så sinnsykt tregt! det er ikke hvor mye den skal srolle om gangen, men hvis jeg vil helt ned på siden så scrollet jeg veldig fort før så kom den ned med en gang. nå må jeg vente fordi den snegler seg nedover! utrolig kjedelig, kan noen hjelpe? jeg har sett på egenskaper for mus og ja jeg har nyeste driver. mvh ANders / vNm Lenke til kommentar
mandela Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 har du prøvd uten logitech drivere? de kan gi problemer i windos (det gikk riktig ille hos toms hardware) har ikke det problemet du snakker om. har mx300 Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Det er nok driverene til Logitech ja! At det går ann å lage slike SYKT dårlige drivere er et under! Kjører ikke drivere hverken til min MX300 eller Internet Navigator Keyboard! Det ble enten klikk eller übertreig scrolling, så jeg sletta hele driten.. Dumt at Logitech ødelegger produktene sine med slike drivere... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Enig, prøv uten Logitech-drivere. De er verdensmestere i å lage dårlige drivere, dessverre. Har selv MX700 og har ikke installert driverne. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 17. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2003 joggu f*en det var driverene, forbanna loggitekk aper! takk gutta Lenke til kommentar
john_a Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Jeg har mx700 som fungerer helt fint! Jeg bruker altså driverne som lå på cd'n som fulgte med! Tror jeg da... Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Enig, har logitech selv, fy f.. for noen drivere, duger ikke til noe, ikke verd cd-ålata de kommer på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå