foenix Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Finnes det noen gode gratisprogrammer på nettet som gjør at man kan spille av dvd plater på mediaplayer? Eventuelt hvilket kjøpeprogram er best for dette? Endret 3. februar 2008 av dagfinn99 Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 VLC Player er gratis og spiller av DVD. Forøvrig er det en decoder/codec det er du er på jakt etter, antar jeg. Encoder er hvis du skal lage en DVD. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Er ikke sikker på hvilket som er best (Best bildekvalitet?), men Media Player Classic er et godt program (Videreutvikkling av Windows Media Player 6.4). Det samme er VLC Video LAN. Hvis du vil bruke Windows Media Player til å se DVD på, laster du ned Windows Media Player DVD Video Decoder Utility fra Microsoft. Lenke til kommentar
foenix Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 Er ikke sikker på hvilket som er best (Best bildekvalitet?), men Media Player Classic er et godt program (Videreutvikkling av Windows Media Player 6.4). Det samme er VLC Video LAN. Hvis du vil bruke Windows Media Player til å se DVD på, laster du ned Windows Media Player DVD Video Decoder Utility fra Microsoft. Da jeg installerte Windows Media Player DVD Video Decoder Utility fikk jeg beskjed om at den ikke var kompatibel med wmp 10. Fungerer den på noen tidligere utgaver? Lenke til kommentar
foenix Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) jeg har wmp 11 så meldingen må være gal... Endret 3. februar 2008 av dagfinn99 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå