bjornw7 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Noen som vet hvordan jeg kan få fjernet denne sikkerhetsvarselen? Som sakt når jeg starter ett program eller noe sånt kommer det opp om jeg vil fortsette eller ikke, hvordan få fjernet det ? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Navn:Slå av UAC Funksjon:Gjør slik at du kan slå av UAC (User Account Control) Fremgangsmåte:Start->Kjør->"msconfig". Klikk på "Tools"-TABen og finn "Disable UAC" - merk og klikk "Launch". Restart maskinen. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Jeg har samme problem (måtte godkjenne to ganger før jeg fikk slettet en fil?) og slo av UAC. Problemet er at nå maser Vista om manglende sikkerhet hver eneste gang jeg starter PC-en (noe som er irriterende nok i seg selv), men enda verre er det at den ikke godtar cookies lengre. Dette merkes først og fremst ved at jeg må skrive inn brukernavn og passord hver eneste gang jeg skal logge inn et sted på nettet, noe som ikke er akseptabelt. Har noen noe tips hva jeg gjør nå? Jeg nekter å måtte akseptere og tillate hva som helst hver gang jeg skal gjøre noe farlig som å slette et tekstdokument, men å måtte skrive inn brukernavn og passord for hver eneste forum og når jeg skal sjekke posten er nesten like ille. Blir jeg nødt til å kjøpe en XP lisens eller gå over til linux? Gruer meg allerede til neste windows versjon... Edit: Jeg prøvde å åpne Favoritter-mappen via IE og fikk en stor, fin advarsel om at et internettprogram prøver å kjøre et program på PC-en. Programmet heter Windows Explorer... Endret 3. februar 2008 av thecrow77 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå