Beges Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Brodern kjøpte seg nettopp en brukt PS2 av en kompis. Modellen er en SCPH-39004. Delene som var med var strømkabel, og en kabel ved navn SCPH-10072 C som man kobler til tv'en ett sted. Kabelen har en slags adapter, med en inngang for antennekabelen, og en utgang Jeg koblet til denne kabelen der antennekabelen til TV'en egentlig skal inn, da jeg ikke fant noe annet sted som passet. Men jeg finner ikke noen kanal som viser PS2-ting! (beklager uttrykket) Kabel-kanalen viser kabelkanalene, DVD-kanalen viser ingenting, kanal 0 viser ingenting, EXT.2 viser ingenting. TV'en vil heller ikke vise AV-kanalen. TV'en er en Samsung le32n7/le40n7/le46n7 Hva kan jeg gjøre? Jeg vil så gjerne spille PS2 Endret 2. februar 2008 av Beges Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Legg ut bilde av ledningen din, høres ut som du har fått en uorginal ledning... det skal være scart til en ps2 Har du prøvd å søke inn kanaler med ps2`n i gang?? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Som cossiemk sier så må ting som plugges i antenne-inngangen søkes inn. Skal sies at jeg aldri har vært borti å koble ps2 i nevnte inngang. Det beste er jo å skaffe skikkelig ps2 kabel, evt ringe kompisen din og spørre hvordan han gjorde det ? Lenke til kommentar
Beges Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 Legg ut bilde av ledningen din, høres ut som du har fått en uorginal ledning... det skal være scart til en ps2 Har du prøvd å søke inn kanaler med ps2`n i gang?? Takk for tipset Søkte inn kanaler med PS2'en koblet til, fikk den til slutt på en random kanal Takk for tipset! Nå blir problemet å få til det samme på tven fra 199X hvor X<9, som i tillegg ikke har fjernkontroll... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå