Herm Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jeg har ingen erfaring med vista og det skaper litt problemer nå.. Jeg skulle hjelpe en kompis med å installere daemon tools og fikk det til etter litt kluss. Problemet oppstod når jeg skulle starte daemon tools.. Fikk da opp denne meldingen: "Please use local administrator account to run Daemon tools for the first time" Jeg kunne veldig gjerne trengt litt hjelp her nå Lenke til kommentar
TCi Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Høyreklikk på filen og velg å kjøre som administrator. Har du deaktivert User Access Control? Endret 2. februar 2008 av TCi Lenke til kommentar
howieD Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Installer MagicDisc. Det funker like bra for meg som Daemon tools. MagicDisc ...og det er freeware Lenke til kommentar
Herm Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Endte opp med å bruke alcohol 120% men takk for tips. Da løret jeg ihvertfall noe nytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå