Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

USB-Problem? mp3spiller og ekstern harddisk uten kontakt

Anbefalte innlegg

Den eksterne hardisken min, en WD My book 500G, sluttet aa fungere for en stund siden. enten saa mister den kontakt med pcen eller saa har jeg ikke tilgang til filene.

WDD0080_0.jpg

Jeg kjopte meg en ny Creative Zen 4GB mp3spiller for non dager siden, og jeg faar ikke overfort musikk fra pcen min fordi pcen ikke klarer aa faa kontakt. det eneste som skjer er at pcen skal finne en driver, den installerer driveren, saa gaar det 2min, saa popper det opp paa nytt, finne en driver aa installere.

340034.jpg

Kan det vaere et USBproblem eller noe? Pcen min er nok ikke helt frisk om dagen, som dere legger merke til saa har de norske spraakfilene paa OSn min forsvunnet bl.a.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et aldri så lite tips siden du enda ikke har fått bedre svar... kobler du mp3spillern direkte på usb-portene som står på hovedkortet? Spillern min vil i alle fall ikke fungere dersom den kobles gjennom en eller annen form for Hub, f.eks frontpaneler og lignende.

MyBook disker er relativt kjente for å ta kveld. Har lest om mange som har opplevd dette etter forsøk på oppdatering av firmware. Dersom dette er problemet ditt, finnes det mange oppskrifter på hvordan du får åpnet boksen og plukka ut disken. Det er vanligvis selve boksen som er problemet. Disken lever forhåpentligvis i beste velgående.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...